کد خبر : 1822816 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:58 | 8.5K بازدید | 6 دیدگاه

کلافگی به سبک حسینی؛ این پیکان من نیست!(عکس)

مجتبی حسینی در بازی روز گذشته حرص و جوش زیادی کنار زمین خورد.

کلافگی به سبک حسینی؛ این پیکان من نیست!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران که در لیگ بیست و یکم یکی از تیم های سرسخت مسابقات بوده است، شب گذشته مقابل پرسپولیس نمایش خوبی نداشت. در حالی که خیلی ها انتظار داشتند خودروسازان مثل دیدارهای قبلی در بازی با پرسپولیس هم توانایی هایشان را نشان بدهند اما دریافت گل زودهنگام و اتفاقات بازی اجازه نداد تا پیکان بازی همیشگی خود را انجام بدهد و در نهایت هم دو بر صفر بازنده شد.
نکته قابل توجه کلافگی مجتبی حسینی سرمربی پیکان از نمایش شاگردانش در طول 90 دقیقه بود. حسینی که امیدواری زیادی داشت تا تیمش بتواند مقابل پرسپولیس هم یک نمایش خوب ارائه بدهد و تحسین کارشناسان را دریافت کند، از عملکرد بازیکنانش داخل زمین شوکه شده بود.
او در کنار زمین حرص و جوش زیادی از عملکرد بازیکنانش خورد. حسینی در طول بازی بارها نسبت به عملکرد بازیکنان به آنها با صدای بلند هشدار داد اما نفرات پیکان نتوانستند آنطور که باید دستورات او را در مسابقه با پرسپولیس اجرا کنند.
سرمربی پیکان بعد از بازی به قدری از شکست مقابل پرسپولیس ناراحت بود که سریعا زمین چمن را ترک کرد. او حتی در مصاحبه تلویزیونی با دوربین شبکه سوم سیما نیز شرکت نکرد و فقط در نشست خبری چند دقیقه ای به صورت کوتاه به صحبت درباره بازی پرداخت. تصاویر منتشر شده از حسینی در نشست خبری هم کلافگی و ناراحتی شدید این مربی را به خوبی نشان می داد و مشخص بود که از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.

1711055

دیدگاه‌ها