کد خبر : 1822819 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 14:08 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

می‌توانستيم با امتياز از رفسنجان برگرديم؛

نبی‌زاده: این بار گل ۳ امتیازی می‌زنم

هافبک گلزن فجرسپاسی معتقد است حق آنها مقابل مس رفسنجان باخت نبود و می‌توانستند به حداقل امتیاز برسند.

نبی‌زاده: این بار گل ۳ امتیازی می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، علی نبی‌زاده زننده تک گل فجر سپاسی مقابل مس رفسنجان درباره این دیدار گفت: بازی بسیار خوبی انجام داديم كه متاسفانه نتيجه را واگذار كرديم. در اين بازی حتی شانس برتری داشتيم ولی از موقعيت‌هايمان خوب استفاده نكرديم، وگرنه در بدترين حالت هم باید با تک‌امتياز به شيراز برمی‌گشتيم.

او ادامه داد: مصدوميت يوسف وكيا و ۱۰ نفره شدن تيم و از دست دادن يک موقعيت عالی در محوطه شش‌قدم مس موجب شد تا تيم حريف ما را غافلگير كند و نتيجه‌ای رقم بخورد که انتظارش را نداشتیم.

هافبک فجری‌ها با اشاره به حضور هواداران شیرازی در ورزشگاه صنعت مس ابراز کرد: از هواداران عزيزمان كه مسافت بسيار زيادی را به‌صورت زمينی طی كردند و براي تشويق تيم به رفسنجان آمدند، تشكر می‌كنم و قول می‌دهم كه در بازی آينده جبران کرده و يک برد دلچسب تقديم آنها كنيم.

نبی‌زاده در خصوص گلی كه به ثمر رساند، گفت: گل زدن در بازی‌ای كه با پيروزی همراه شود دلچسب است، اما این اتفاق برای گل من نیفتاد. البته که اين گل هم حاصل تلاش همه‌ی بچه‌ها بود و اميدوارم در بازی‌های آينده گل‌های‌مان منجر به برتری تيم شود و سه امتیاز را برای تیم رقم بزند. به فکر گل سه امتیازی در بازی بعدی هستم.

نبی‌زاده درباره بازی حساس هفته آينده مقابل نفت مسجدسليمان گفت: همه ما متحد و هم‌قسم شده‌ايم كه اين بازی را به بهترين شكل ممكن انجام دهيم و با تمام توان و برای كسب پيروزی وارد اين مسابقه شویم. در تيم ما اتحاد و همدلی بين تمام اعضای مجموعه وجود دارد و قطعا با تلاش جمعی و انرژی مثبت مسئولين و هواداران عزيزمان در بازي‌های آينده‌ به پيروزی می‌رسیم و اين سهميه با ارزش را در ليگ‌برتر فوتبال ايران حفظ خواهيم كرد.

دیدگاه‌ها