کد خبر : 1822822 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 14:14 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد؛ تیمی که تاکتیکی گل می‌زند

مصاف دیروز فولاد – گل گهر یک بازی تاکتیکی از سوی هر دو تیم بود و البته پر موقعیت که در نهایت میزبان و میهمان تنها یک بار از موقعیت‌های خود بهره بردند و بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

فولاد؛ تیمی که تاکتیکی گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، جدا از گل زیبایی که توسط علیرضا آرتا با شوت از راه دور به ثمر رسید باید به این نکته اشاره کرد که گل فولاد هم یک گل تاکتیکی و با برنامه بود و این نشان می دهد فولاد در فاز تهاجمی به تیم بهتری تبدیل شده است و موید این مطلب می تواند صعود این تیم به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

روی یک ارسال، ساسان انصاری توپ دوم را که در فوتبال ایران به اشتباه به آن توپ سوم گفته می شود از آن خود می کند. او که پشت به دروازه بود به درستی توپ را به بازیکن روی دست یعنی آرش رضاوند پاس می دهد که اگر تصمیم به چرخش می گرفت به طور حتم توپ توسط یکی از مدافعان گل گهر از ساسان انصاری ربوده می شد. آرش رضاوند که از عقب به فضا می زد و عمق خط دفاعی گل گهر را به خوبی می دید بی درنگ توپ را در عمق به پاتوسی پاس می دهد. پاتوسی که بین دو مدافع گل گهر جایگیری کرده بود در یک حرکت حرفه ای همان پاس را رو به جلو حرکت می دهد و تا مدافعان گل گهر به خود بیایند با یک ضربه بغل پای حرفه ای توپ را تبدیل به گل می کند.

پاس ساسان، پاس بعدی آرش رضاوند، نحوه ایستایی پاتوسی همه و همه نشان می دهد که جواد نکونام در فولاد روی جزییات کار می کند و بعد از اینکه یک تیم خوب در فاز دفاعی ساخته تلاش می کند تیمش را در فاز تهاجمی هم به یک تیم خوب تبدیل کند. در این گل نقش مردان دفاعی بیشتر تهاجمی بود و این بیانگر این موضوع است که فولاد تیمی دفاع و تیمی حمله می کند.

1711061

دیدگاه‌ها