کد خبر : 1822831 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 14:41 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

3 گل و 1 پاس‌گل برای 5 امتیاز؛

نقش کلیدی عباس‌زاده در امتیازاتِ تراکتور ساغلام

مهاجم مازنی سرخ‌پوشان تراکتور در بازگشت دوباره‌اش به ترکیب اصلی تیم تبریزی آماری درخشان را از خود به جای گذاشته است.

نقش کلیدی عباس‌زاده در امتیازاتِ تراکتور ساغلام

به گزارش "ورزش سه" بعد از آن‌که محمد عباس‌زاده بخش مهمی از نیم‌فصل نخست را به دلیل مصدومیت و البته اختلاف با زوونیمیر سولدو از دست داد، با اخراج این سرمربی و حضور ارطغرول ساغلام به یکی از مهره‌های کلیدی تراکتور بدل شده و بعد از حضور سرمربی ترکیه‌ای همواره در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان به میدان رفته است.

عباس‌زاده باتجربه در دوران حضور ساغلام توانسته در 6 مسابقه آماری فوق‌العاده را به ثبت برساند و نقش کلیدی در امتیازات به‌دست آمده توسط مربی ترک‌تبار داشته است.

او در مصاف با سپاهان، یکبار در نقش گلزن درخشید و بار دیگر برای تیمش گل ساخت تا سرخ‌پوشان به تک امتیاز خانگی دست پیدا کنند؛ عباس‌زاده در جریان نبرد با مس رفسنجان که با برتری تراکتوری‌ها به پایان رسید زننده گل 3 امتیازی تیمش بود و در هفته بیست و پنجم و در مصاف با نفت مسجدسلیمان، برای تراکتور گل زد تا در سوغات تک امتیازی به‌دست آمده در مسجدسلیمان سهیم باشد.

البته در این بین و در مصاف شهرخودرو-تراکتور که با تساوی بدون گل به پایان رسید، عباس‌زاده یک ضربه پنالتی را هم از دست داد که اگر آن ضربه به گل می‌رفت، نقش مهاجم مازنی در ترکیب تراکتور پس از حضور ساغلام بسیار پررنگ‌تر هم می‌شد.

دیدگاه‌ها