کد خبر : 1822842 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 15:31 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

بخت آلومینیوم در دیداری که در آن شانس نمی‌آورد

گلزنی جانشین شجاعی و شیری ممنوع! (عکس)

شب گذشته و در اراک مهدی نظری برای اولین بار در ترکیب ثابت نساجی به میدان آمد و می‌توانست گل سه امتیازی تیمش را در دیدار با آلومینیوم به ثمر برساند.

گلزنی جانشین شجاعی و شیری ممنوع! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته دو تیم توپ و میدان بیشتر در اختیار شاگردان مهدی رحمتی بود اما مازنی ها هم صاحب یکی دو موقعیت خوب برای گلزنی شدند که از جمله آن می توان به موقعیتی که برای مهدی نظری ایجاد شد اشاره کرد. روی یک ارسال مهدی نظری که بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت می توانست با ضربه سر دروازه حسین پورحمیدی را باز کند اما ضربه او با فاصله ی کمی از کنار دیرک عموی به بیرون رفت تا ثانیه هایی مهدی نظری از موقعیت طلایی که در این بازی از دست داد مات و مبهوت بماند و کمی هم افسوس بخورد.

با توجه به دیدارهای سنگینی که تیم نساجی در جام حذفی پشت سر گذاشته بود ساکت الهامی در بازی شب گذشته با آلومینیوم اراک به چند بازیکن اصلی تیمش از جمله کریم اسلامی، مسعود شجاعی، مرتضی منصوری، سعید بیگی و ... استراحت داده بود که این تصمیمات منجر به حضور مهدی نظری در ترکیب ثابت تیم شد و همان طور که اشاره شد اگر گل برای نساجی به ثمر می رساند ممکن بود مازنی ها یک بار دیگر موفق به شکست تیم آلومینیوم اراک شوند. نساجی که در 5 بازی جام حذفی تنها یک گل خورده بود در بازی شب گذشته نشان داد در صورت تجمع در زمین خودی به خوبی می تواند حملات حریف را خنثی کند و روی ضد حملات به موقعیت های خوبی برسد. مهدی نظری در دقیقه 65 بازی جای خود را به کریم اسلامی داد که این مهاجم هم در ثانیه های پایانی بازی می توانست نساجی را به گل برساند اما پیش از ورود به محوطه جریمه در موقعیت تک به تک توسط رامتین سلیمان زاده متوقف شد و بلافاصله داور به مدافع تیم آلومینیوم اراک کارت قرمز نشان داد.

در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم با رسیدن به تساوی 13 در فصل جاری رکوردار تساوی در بین تیم های حاضر در لیگ برتر شوند.

1711106

 

1711107

 

1711108


عکس : مهدی افشاری

دیدگاه‌ها