کد خبر : 1822857 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:25 | 11K بازدید | 3 دیدگاه

‌کلافه از اشتباهات در حساس‌ترین دقایق

برای بقا حق ندارید اینطور باشید

سرمربی فجرسپاسی از اشتباهات سهوی و مبتدیانه در تیمش ناراضی است.

برای بقا حق ندارید اینطور باشید

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی با در دست گرفتن سکان فجرسپاسی در فاصله چند هفته به پایان لیگ خود را وارد چالش سختی کرده است.

سرمربی فجرسپاسی که تیمش را متحول شده و با شهامت و روحیه جنگندگی مضاعف به مصاف مس رفسنجان فرستاده بود توانست در خانه حریف و در همان دقایق ابتدایی بازی گل تیمش را به نظاره بنشیند اما یک اشتباه ساده از دفاع راست تیمش که اقدام به دریبل بازیکن روبه‌رو کرد باعث توپ‌ربایی مسی‌ها و گشوده شدن دروازه فجر بلافاصله پنج دقیقه پس از گلزنی این تیم شد.

تیم فجرسپاسی که پس از پنج هفته بالاخره گلزنی کرده بود، در نیمه دوم هم در عین اینکه به واسطه مصدوميت وکیا 10 نفره بازی را دنبال می‌کرد یک گل مسلم را نزد تا در برگشت همان توپ، شوت منشا از راه دور را هم دریافت کند تا سرآسیایی ناراحتی خود را در کنفرانس خبری بعد بازی اینگونه نشان دهد: ما گلی دریافت کردیم که ۱۰جلسه برای اتفاق نیفتادن آن تمرین کرده بودیم!

قطع به یقین پیاده شدن تفکرات سرمربی جدید زمانی بیشتری از این‌ها می‌خواهد اما سرآسیایی امیدوار است تا بازی 6 امتیازی این هفته با مسجد سلیمان مقابل تماشاگران شیرازی در حافظیه این اشتباهات مبتدیانه را به حداقل برساند.

دیدگاه‌ها