کد خبر : 1822872 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 17:32 | 63.6K بازدید | 10 دیدگاه

وحشت ناظر بازی پرسپولیس- پیکان از تعویض ششم!

در دقیقه 78 دیدار پیکان و پرسپولیس داور بازی به شکل عجیبی مسابقه را متوقف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات عجیب در بازی روز گذشته پیکان و پرسپولیس توقف مسابقه با دستور مستقیم رضا عادل داور وسط در اواسط نیمه دوم بود که حدود دو دقیقه بازی از جریان افتاد.
در دقیقه 78 مجتبی حسینی سرمربی پیکان تصمیم به انجام دو تعویض آخر تیمش گرفت. او تیتو اوکلو و محمدحسین فلاح را به زمین فرستاد؛ بلافاصله بعد از ورود این دو بازیکن به زمین بازی، رضا عادل سوت زد و بازی را متوقف کرد.

1711159

داور وسط مسابقه به کنار زمین آمد و شروع به صحبت با میثم حیدری داور چهارم و ناظر مسابقه کرد. دلیل این توقف بر همگان پوشیده بود و سپس مشخص شد که عادل به تعداد تعویض‌های تیم پیکان شک کرده است!
در این لحظه داور از ناظر بازی و داور چهارم پرسید که آیا مطمئن هستند 5 تعویض انجام شده است؟ همچنین ناظر مسابقه نیز از رضا رهقی مدیر تیم پیکان در این خصوص سوال کرد تا مطمئن شوند تعداد تعویض‌ها بر اساس قوانین بوده است.

1711160

این تردید داور بازی باعث شد تا مسابقه حدودا دو دقیقه متوقف باشد. در لحظاتی که پیکانی‌ها از حریف عقب بودند و زمان برایشان اهمیت ویژه‌ای داشت، این توقف باعث اعتراض خودروسازان شد و مجتبی حسینی و سایر نیمکت نشینان به تصمیم داور معترض شدند.
گفتنی است؛ تیم فوتبال پیکان در مسابقات سال گذشته در جریان بازی با سایپا 6 تعویض انجام داد که در آن مقطع موضوع بسیار جنجالی شد.

دیدگاه‌ها