کد خبر : 1822901 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 23:37 | 27.3K بازدید | 9 دیدگاه

۳۹ شوت به سمت دروازه نساجی!

آمار عجیب آلومینیوم در فینال و لیگ(عکس)

شاگردان رحمتی در دو دیدار مقابل نساجی مازندران آمارهای جالب توجهی ثبت کردند.

آمار عجیب آلومینیوم در فینال و لیگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی پس از شکست در بازی فینال جام حذفی، شب گذشته در دیدار لیگ برتری مقابل نساجی مازندران به تساوی بدون گل رضایت داد که تمام آمار را با اختلاف عجیبی به سود خود کرد ولی در ضربات نهایی و گلزنی ناکام بود تا به پیروزی دست پیدا نکند.

بازیکنان آلومینیوم جدا از اینکه در بازی فینال ۵۶ درصد و در دیدار لیگ برتری مقابل نساجی ۶۴ درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، در مجموع دو مسابقه آمار شگفت‌انگیز ۳۹ شوت در مقابل ۱۴ شوت به سمت دروازه حریف را ثبت کردند، اما این تعداد ضربه راهی به دروازه پیدا نکرد.

1711228

ضربات در چارچوب اراکی‌ها در این دو مسابقه ۸ در مقابل ۶ شوت بود، اما آمار پاس آنها دوباره به طرز جالب توجهی بالا بود و آلومینیوم‌سازان توانستند ۹۵۶ پاس در مقابل ۶۴۰ پاس نساجی داشته باشند و همچنین شانس گل آنها نیز ۱۲ به ۴ بود ولی در نهایت نتیجه مورد دلخواه آنها با این آمار و ارقام به‌دست نیامد.

نمایش آلومینیوم در دیدارهای اخیرش نشان می‌دهد که آنها با وجود دراختیار داشتن مسابقه، دقت در ضربات نهایی و گلزنی ‌ندارند و بدون تردید این موضوع، مهم‌ترین دغدغه سید‌مهدی رحمتی و کادر فنی تیمش است و آنها امیدوار هستند در فاصله پنج هفته تا پایان فصل، این مسئله را حل کنند.

1711229

دیدگاه‌ها