کد خبر : 1822906 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 09:22 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

جشن صعود به فینال؛ هواداران اینتراخت در زمین (عکس)

هواداران اینتراخت فرانکفورت در جشن صعود تیم محبوب‌شان به فینال لیگ اروپا از سکوها وارد زمین شدند.

جشن صعود به فینال؛ هواداران اینتراخت در زمین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتراخت فرانکفورت شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان وستهام بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-1 شکست دهد. 
به این ترتیب این تیم آلمانی موفق شد به لطف پیروزی 1-2 در بازی رفت، در مجموع با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کرده و راهی دیدار فینال شود. 
هواداران اینتراخت در رقابت‌های این فصل لیگ اروپا جنجال زیادی به پا کرده و توجه بسیاری را با حرکات جالب و باورنکردنی به سوی خودشان جلب کرده بودند و این اتفاق شب گذشته نیز ادامه پیدا کرد.

 

1711242

 

آنها پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی با حضور 30 هزار نفری در شهر بارسلونا و خرید بلیت متعلق به هواداران این تیم موفق شده بودند بیشتر از ظرفیت تعیین شده وارد نوکمپ شده و از تیم‌شان برای پیروزی برابر بارسا حمایت کنند، اتفاقی که حواشی بسیاری را ایجاد کرد. 
این شرایط باعث شد که مدیران وستهام تاکید جدی داشته باشند که به هیچ وجه اجازه تکرار چنین اتفاقی را در انگلیس نخواهند داد و البته تنها 3500 هوادار اینتراخت در بازی رفت در انگلیس در ورزشگاه حضور داشتند اما شب گذشته با ایجاد جوی باورنکردنی و پر از شور و هیجان این موضوع را جبران کردند. 

 

1711243


اما این پایان ماجرا نبود و آنها پس از سوت پایان بازی و قطعی شدن صعود تیم‌شان به فینال لیگ اروپا نتوانستند خودداری کنند با سرعت هرچه تمام‌تر از روی سکوهای ورزشگاه وارد زمین شدند تا جشنی را در زمین در کنار بازیکنان تیم محبوب‌شان برپا کنند. 
اینتراخت حالا در دیدار فینال لیگ اروپا باید در ورزشگاه سانچز پیزخوان شهر سویل اسپانیا به مصاف گلاسکو رنجرز برود تا تکلیف قهرمان این مسابقات روشن شود.

دیدگاه‌ها