کد خبر : 1822930 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 13:18 | 39K بازدید | 2 دیدگاه

اتفاقات عجیب و غریب در دویچه پارک؛

فوتبال نه؛ این بیشتر شبیه یک جنگ خونین بود(عکس)

فوتبال اروپا شب گذشته با یکی از عجیب‌ترین اتفاقات ممکن در سال های اخیر مواجه شد.

فوتبال نه؛ این بیشتر شبیه یک جنگ خونین بود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته ورزشگاه دویچه پارک یک شب عجیب دیگر را به خود دید؛ جایی که آینتراخت فرانکفورت در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان وستهام بود و در پایان موفق شد با تا تک گل رافائل سانتوس بوره بر حریف انگلیسی خود غلبه کند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیده و راهی فینال لیگ اروپا شود.

دیدار دیشب پر از درگیری و اتفاقات جنجالی بود. دیوید مویس، سرمربی وستهام، از بازی اخراج شد. با شروع درگیری بین دو تیم، این مسابقه در آستانه این تهدید قرار گرفت که نیمه کاره تمام شود. همچنین درگیری به هواداران نیز کشیده شد و پلیس ضدشورش مجبور شد که به شکل تمام وقت کنترل اوضاع را در دست بگیرد.

یکی از حاضران در ورزشگاه در گزارشی برای Talk Sport می گوید: "هواداران فرانکفورت همچنان با تعداد زیاد به سمت گوشه سمت چپ ورزشگاه که هواداران وستهام در آن حضور دارند، حرکت می کنند. این پایانی نامطلوب برای یک رقابت فوق العاده در لیگ اروپا برای این دو باشگاه است. برخی هواداران در حال انجام شادی‌های معمول بودند اما اکثر آنها به جنگ و دعوا فکر می‌کردند. پلیس ضد شورش اکنون در حال حمله است، هواداران فرانکفورت آنها را مجبور به عقب نشینی از نیمه راه می کنند. آنها با سلاح هایشان آنها را می زنند و از نیمه راه باز می گردند. 

1711277
1711278
1711279
1711280

این شکل پایان دادن به یک مسابقه خاص آن هم در وضعیتی که باید این دیدار به شکل یک جشن تمام شود واقعاً ناراحت کننده و تلخ است. آن هواداران در این 90 دقیقه انرژی زیادی به ما دادند. با این حال، زمانی که بازیکنان شکست خورده وستهام از زمین خارج شدند، جشن ادامه یافت و صحنه های  شادتری به وجود آمد. سباستین رود با هواداران خوشحال جشن گرفت و حالا همه نگاه ها به سویا است."

برخی دیگر از گزارش‌ها حکایت از آن دارد که درگیری ها به قدری جدی شده که بعد از بازی پلیس ضدشورش آلمان از ماشین های آب پاش استفاده کرده است تا هواداران آینتراخت فرانکفورت را متفرق کند. این اتفاق در حالی رخ داده که هواداران فرانکفورت هم بعد از پیروزی بزرگ تیمشان بیکار ننشسته و در واکنش به اقدامات پلیس، آنها بطری و دیگر چیزهایی که در دست داشتند، پرتاب می کردند.

بیم آن می رفت که آنها به سمت ایستگاه اصلی راه‌آهن بروند، جایی که حدود 2500 هوادار بدون بلیت وستهام در طول مسابقه جمع شده بودند. آنها توسط پلیس ضد شورش برای محافظت از خودشان به شدت محاصره شدند. بیش از 30 نفر دستگیر و در بازداشت به سر می برند. پلیس گفت آلمانی ها بیشترین تعداد بازداشت شدگان را تشکیل می دهند.

دیدگاه‌ها