کد خبر : 1822961 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 16:34 | 28.4K بازدید | 11 دیدگاه

راز موفقیت کلوپ در لیورپول از نگاه آنتونیو کونته

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام معتقد است راز موفقیت یورگن کلوپ در لیورپول زمانی است که در این باشگاه به او داده شده است.

راز موفقیت کلوپ در لیورپول از نگاه آنتونیو کونته

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در حساس‌ترین بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان تاتنهام خواهد بود. شاگردان یورگن کلوپ برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در این دیدار احتیاج مبرم دارند، در حالی که تیم لندنی نیز رقابت سنگینی با آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و همین موضوع باعث شده که دیدار فردا بیش از پیش دارای حساسیت باشد.

لیورپول موفق شد به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. آنها در سال‌های اخیر روزهای فوق العاده ای را تحت هدایت یورگن کلوپ تجربه کرده‌اند و حالا پیش از دیدار حساس فرداشب سرمربی تاتنهام در مورد راز این موفقیت صحبت کرده است. 

1709968

آنتونیو کونته، درباره راز موفقیت لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ می گوید: "اول از همه، فکر می‌کنم این به میل باشگاه بستگی دارد. من فکر می کنم لیورپول هفت سال پیش یورگن را به خدمت گرفت. آنها به دنبال ساختن چیز مهمی بودند و اینکه لیورپول دوباره برای فتح لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.
عناوین قهرمانی را کسب کنند و داستان مهم لیورپول را ادامه دهند. فکر می‌کنم شاید او برای سه سال قرارداد امضا کرد و سپس تمدید کرد. مطمئناً، اگر می‌خواهید چیز مهمی خلق کنید، به زمان نیاز دارید، به صبر و شکیبایی نیاز دارید، به خصوص اگر شروع به کار با تیمی کنید که پشت سر تیم های برتر لیگ قرار دارد.

این آسان نیست. شما نیاز به زمان دارید. فکر می‌کنم در این هفت ماه، ما واقعاً کار خوبی با باشگاه انجام دادیم و فرصتی که در ژانویه نیز داشتیم تا دو بازیکن خوب را برای خود جذب کنیم، تا به ما کمک کنند و کیفیت تیم را بالا ببریم. فکر می‌کنم ما کار خوبی انجام دادیم، اما مطمئناً به زمان نیاز دارید."

دیدگاه‌ها