کد خبر : 1822969 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 16:59 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

شهربابک علیه بلندپروازی آرمان گهر

آرمان گهر سیرجان که در هفته های اخیر با نتایجی که کسب کرده بود کاملا خود را به جمع بالانشینان جدول نزدیک کرده بود، بهترین فرصت خود را برای رسیدن به جمع رتبه های صعود از دست داد.

شهربابک علیه بلندپروازی آرمان گهر

به گزارش ورزش سه، آرمان گهر در یکی از دربی های لیگ یکی استان کرمان در شهربابک به مصاف مس این شهر رفت و در نیمه اول هم به گل دست پیدا کرد.
اما انتشار خبر شکست دو بر یک ملوان سبب شد که به نوعی فشار روانی و استرس بر تیم قاسم شهبا بیشتر حاکم شود و آن ها در حالی که یک دقیقه بیشتر با کسب سه امتیاز بازی فاصله نداشتند در آخرین دقایق اوقات تلف شده گل مساوی را دریافت کردند که به نوعی یک گل کمر شکن برای این تیم در راه رسیدن به رتبه های صعود محسوب می شد.
در حالی که مس شهربابک فرصت داشت با این پیروزی فاصله خود را با دو رتبه اول جدول به فاصله شش برساند اما این گل اختلاف امتیاز آرمان گهر را با بالای جدول بیشتر کرد و کار آن ها را در هفته های آتی برای جبران این اختلاف بیش از پیش سخت کرد.

با این حال شاگردان وحید رضایی که در دیدارهای اخیر خود صدمات بزرگی از سوی داوری متحمل شده بودند تا از پیروزی دور بمانند، در این جدال با نمایشی بر پایه برنامه و ساختار تیمی و تاکتیکی در نهایت موفق به توقف تیم مدعی آرمان‌گهر شدند تا در اولین فصل حضورشان در لیگ آزادگان چشم به جایگاه مناسبی در فاصله شش بازی به پایان فصل بدوزند.

دیدگاه‌ها