کد خبر : 1822983 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 19:15 | 11.6K بازدید | 4 دیدگاه

رانگنیک: وقت فیس‌بوک و اینستاگرام ندارم!

رالف رانگنیک، سرمربی موقت یونایتد مدعی شد هنوز با اریک تن هاخ در مورد فصل بعد صحبت نکرده است.

رانگنیک: وقت فیس‌بوک و اینستاگرام ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ این هفته در شرایطی به مصاف برایتون می روند که علیرغم برتری برابر برنتفورد، همچنان شانس چندانی برای رسیدن به لیگ قهرمانان ندارند. رالف رانگنیک، سرمربی موقت یونایتد در نشست خبری پیش از این دیدار فاش کرد به زودی با سرمربی بعدی این تیم یعنی اریک تن هاخ در مورد آینده صحبت خواهد کرد.

رالف رانگنیک گفت: "فکر می کنم در دیدار مقابل برنتفورد مشخص بود که بازیکنان از عملکرد خود لذت می برند. این فقط حس من نبود، بلکه می توانستید ببینید که آنها از بازی خود در زمین لذت می برند. همه چیز عالی نبود، اما ما از حیث مالکیت توپ بازی را کنترل کردیم. 

1710501

در فصل آینده نیز تغییراتی صورت خواهد گرفت، قرارداد چند بازیکن به پایان می رسد. بازیکنان جدیدی اینجا به ما ملحق می شوند و آینده بازیکنانی که قراردادهای بلندمدت دارند موضوعی است که باید با هیئت مدیره مورد بحث قرار گیرد.

رابطه با اریک تن هاخ؟ ما قطعا در پایان فصل صحبت خواهیم کرد. هم اریک و هم من می خواهیم تمرکز کامل خود را روی بازی های مهم ادامه فصل بگذاریم. آژاکس تحت هدایت تن هاخ او سه بازی پیش رو دارد و آنها برای کسب عنوان قهرمانی در هلند هر کاری انجام می دهند. ما توافق کرده‌ایم که در پایان فصل با هم گپ زده و در مورد همه چیز صحبت کنیم. این اریک تن هاخ است که باید بگوید که می‌خواهد با چه بازیکنانی کار کند. من نسبت به بازیکنان جدید و آنهایی که اینجا هستند حس مثبتی دارم، مسیر پیش رو می‌تواند خوب باشد و این هدفی است که ما در تلاش برای رسیدن به آن هستیم.

رفتار بازیکنان و خانواده‌هایشان در رسانه‌های اجتماعی؟ راستش را بخواهید من زیاد این موارد را دنبال نمی‌کنم. من در شش ماه گذشته وقت کافی برای خواندن این مسائل نداشتم، من در اینستاگرام و فیس بوک نیستم و علاقه ای به این چیزها نیز ندارم."

دیدگاه‌ها