کد خبر : 1822992 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 20:51 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

هاکان چالهان اوغلو:

فعلا حواس‌مان به فینال و یوونتوس نیست

هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای اینتر مدعی شد از نقش خود در ترکیب این تیم در فصل جدید لذت می برد.

فعلا حواس‌مان به فینال و یوونتوس نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس در روز چهارشنبه 11 می در ورزشگاه المپیکوی رم برای فتح کوپا ایتالیا به مصاف هم می روند و به همین علت هر دو تیم امشب مسابقات خود را در سری آ برگزار می کنند. نراتزوری در صورت کسب برتری مقابل امپولی با یک بازی بیشتر صدرنشین شده و در انتظار لغزش میلان خواهد بود. هاکان چالهان اوغلو ستاره خلاق اینتر تاکید کرد آنها فعلا به بازی آخر هفته مقابل یوونتوس کاری نداشته و روی دیدار برابر امپولی متمرکز هستند.

1711348

هاکان چالهان اوغلو گفت: "همه اهداف و عناوین برای بازیکنان اینتر مهم هستند، اما اجازه دهید فعلا دیدار فینال کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس را فراموش کنیم، زیرا می خواهیم در پایان فصل جاری فاتح اسکودتو شویم. تقابل با امپولی یک بازی بسیار مهم برای ما است، زیرا اگر موفق به کسب پیروزی شویم کمی بیشتر به میلان فشار خواهیم آورد. ما باید هفته به هفته پیش رفته و به مسابقات پیش روی اینتر فکر کنیم. ما متمرکز هستیم و سبک بازی تیم امپولی را با دقت تجزیه و تحلیل کرده ایم. می دانیم که این تیم فوتبال زیبایی از خود ارائه می دهد. پس در مسابقه امشب باید از تمام موقعیت های گلزنی خود نهایت استفاده را برده و تلاش کنیم سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنیم.

تفاوت شرایط با فصل گذشته و دوران حضور در میلان؟ من از نقش خود در تاکتیک اینتر لذت برده و احساس آزادی عمل بیشتری در تیم دارم. من همیشه می خواهم بهترین عملکردم را برای موفقیت اینتر ارائه دهم و این رویکرد بخشی از شخصیت من است. برای من مهم ترین چیز پیروزی و موفقیت تیم است."

دیدگاه‌ها