کد خبر : 1823001 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 23:13 | 7.7K بازدید | 10 دیدگاه

اینتر 4 - 2 امپولی؛ در انتظار لغزش همشهری

اینتر در دیداری دشوار در استادیوم سن سیرو موفق شد 2-4 امپولی را شکست دهد.

اینتر 4 - 2 امپولی؛ در انتظار لغزش همشهری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در 30 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه خود را باز شده دید، در ادامه دست به بازگشتی بزرگ زده و با این برتری با یک بازی بیشتر از میلان در صدر جدول قرار گرفت.

بر خلاف تصور امپولی بازی را بهتر آغاز کرده و خیلی زود به گل اول دست یافت. روی ارسال زورکوفسکی، آندره پینامونتی با ضربه ای دقیق در مرکز محوطه دروازه تیم سابق خود را باز کرده و موفق به زدن گل اول امپولی شد.

1711353

در دقیقه 15 و با پاس دونزل دومفرایس بود که اینتر فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه محکم نیکو بارلا از سمت راست محوطه به دیرک دروازه برخورد کرده و به بیرون رفت.

اما در دقیقه 27 امپولی به گل دوم خود نیز رسید. این بار ارسال عمقی فیاموتزی در جناح راست محوطه اینتر به کریستین اسلانی رسید و او با ضربه ای دقیق توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند.

1711351

اما در ادامه توفان اینتر آغاز شد. دقایقی بعد ارسال فدریکو دیمارکو از سمت چپ با اشتباه سیمونه رومانیولی و ضربه اشتباه این بازیکن به سمت دروازه خودی همراه شد و کاپیتان امپولی دروازه تیمش را باز کرد.

در دقیقه 45 اما اینتر به گل دوم نیز رسید. ارسال رو به بیرون هاکان چالهان اوغلو از سمت چپ در مرکز محوطه به لائوتارو مارتینز رسید و او با ضربه ای دقیق توانست گل دوم را به ثمر برساند. در ثانیه های پایانی نیمه اول ضربه محکم ایوان پریشیچ با مهار ویساریو همراه شد و در نهایت نیمه نخست جذاب و هیجان انگیز این دیدار با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه زمینی و محکم ایوان پریشیچ با عکس العمل تماشایی دروازه بان امپولی دفع شد.

در دقیقه 62 اینتر روی یک ارسال کرنر صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر دونزل دومفرایس را ویساریو به خوبی دفع کرد و در ریباند ضربات میلان اشکرینیار، بارلا و لائوتارو مکررا به مدافعان امپولی برخورد کرد.

1711362

اما دقایقی بعد بالاخره حملات اینتر جواب داد و این تیم به گل رسید. دفع توپ اشتباه مدافع امپولی باعث شد توپ در مرکز محوطه به لائوتارو مارتینز برسد و او با ضربه ای محکم و سرضرب به زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

در دقایق پایانی ضربه الکسیس سانچس روی ارسال فنی پریشیچ در موقعیتی خوب از بالای دروازه به بیرون رفت. در اوقات اضافی این بار ضربه زمینی ادین ژکو به دیرک دروازه امپولی برخورد کرد. اما در دقیقه 94 ارسال عرضی ژکو را سانچس در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد تا اینتر در این دیدار جذاب با نتیجه 2-4 به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها