کد خبر : 1823008 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 00:59 | 5.9K بازدید | 4 دیدگاه

اینزاگی: این پیروزی اعتماد به نفس زیادی به ما داد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، اعلام کرد که پیروزی 4-2 تیمش مقابل امپولی، اعتماد به نفس شاگردانش برای دیدار فینال کوپا ایتالیا را بسیار افزایش داده است.

اینزاگی: این پیروزی اعتماد به نفس زیادی به ما داد

به گزارش "ورزش سه"، اینتری ها که امشب در هفته سی و ششم سری آ میزبان امپولی بودند، در 30 دقیقه ابتدایی دو گل از حریف دریافت کردند اما در همان نیمه اول کار را به تساوی کشیدند و در نیمه دوم هم دو بار دیگر به گل رسیدند تا یک پیروزی باارزش را جشن بگیرند.
اینزاگی در پایان دیدار به خبرنگاران گفت:"  به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا به جز 25-20 دقیقه ابتدایی که خیلی به هم ریخته بودیم، نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم.
امپولی فوتبال فوق العاده ای ارائه کرد؛ بنابراین نیاز داشتیم که در زمان از دست دادن توپ، سازمان یافته تر باشیم. در عوض ما بیش از اندازه هیجان زده بودیم و بهایش را با دو گل پرداختیم. 
مسئله خوب این است که تیم تسلیم نشد. این بازگشت می تواند اعتماد به نفس ما را بسیار افزایش بدهد. این تیم از 20 آگوست به سختی کار می کند اما برنده بودن را حفظ کردیم و به راهمان ادامه می دهیم.

1711380

تیمی باتجربه مانند ما نباید هرگز دو گل مثل این دریافت کند. به بازیکنان گفته بودیم که باید خیلی مراقب امپولی باشیم اما فکر می کنم این مسئله که 37 شوت به سمت دروازه داشتیم، خیلی چیزها را بیان می کند. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، توپ را به تیر زدیم و دروازه بان آنها را مجبور به چند واکنش خوب کردیم. ما تنها در آن دقایق ابتدایی از فرم خودمان خارج بودیم.
امپولی ما را مجبور کرد که سخت کار کنیم؛ بنابراین نیاز داریم که خیلی زود انرژی مان را بار دیگر به دست بیاوریم. فکر می کنم اراده و عطشی که نشان دادیم، در این فینال عامل تعیین کننده ای باشد."
اینتر با این پیروزی با 78 امتیاز در صدر قرار گرفت؛ در حالی که میلان با یک بازی کمتر و 77 امتیاز دوم است.
شاگردان اینزاگی چهارشنبه شب در فینال کوپا ایتالیا به مصاف یوونتوس خواهند رفت. 
 

دیدگاه‌ها