کد خبر : 1823030 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:46 | 6.4K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری: بیشتر از این که عصبانی باشم، ناراحت هستم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر جنووا ابراز نارضایتی کرد.

آلگری: بیشتر از این که عصبانی باشم، ناراحت هستم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ ایتالیا به مصاف جنووا رفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد. 
دیبالا تک گل بیانکونری در این بازی را به ثمر رساند و در عین حال یک شوت هم به تیرک دروازه زد. از سوی دیگر جنووا موفق شد با جبران گل زده، در دقایق پایانی بار دیگر دروازه حریف را باز کرده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند. 
آلگری پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« من بیشتر از این که عصبانی باشم، ناامید هستم چون نتوانستیم در دیداری پیروز شویم که در مسیر درستی قرار داشت. ما باید گل دوم را می‌زدیم اما موفق به انجام این کار نشدیم.»

 

1695443


این مربی ایتالیایی با اشاره به ضعف بازیکنانش در زمین اظهار داشت:« مسئله‌ای که واقعا باید روی آن کار کنیم شخصیت بازیکنانی است که با شرایط تیم سازگار نیستند. وقتی آرتور، مینتی و دیبالا را بیرون کشیدیم، بازیکنی نداشتیم که به زمین برود و نبض بازی را در دست بگیرد و حرکات را آرام کند. ما فقط بازیکنانی برای ضدحمله داشتیم. وقتی شما چندین موقعیت را هدر می‌دهید، باید تاوان آن را بپردازید.»
او درباره شرایط تیمش در جدول اضافه کرد:« از این که باختیم ناراحت هستم اما این شکست تغییر خاصی در جدول ایجاد می‌کند. حالا ما فینال کوپا ایتالیا را در پیش داریم و نمی‌توانیم چنین اشتباهاتی را در آن بازی مرتکب شویم.»
سرمربی یووه با دفاع از عملکرد دوشان ولاهوویچ گفت:« این یکی از بهترین بازی‌های ولاهوویچ از نظر فنی بود. من از سبک بازی او بسیار راضی هستم. سعی کردم این موضوع را قبلا توضیح دهم اما طوری به من حمله شد که انگار من در حال تخریب او هستم. او بازی‌های زیادی در لیگ انجام نداده و ما باید به تعادل برسیم. شاید او متوجه نباشد که عملکرد خوبی داشته اما فکر می‌کنم فصل آینده شامل پیشرفت قابل توجهی در عملکرد او خواهیم بود.»

دیدگاه‌ها