کد خبر : 1823039 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:22 | 8.2K بازدید | 7 دیدگاه

خشم ناتینگهام فارست؛ VAR را به چمپیونشیپ بیاورید

مدیران باشگاه ناتینگهام فارست با ارسال نامه‌ای به اتحادیه فوتبال انگلیس خواهان ایجاد تغییراتی در چمپیونشیپ شدند.

خشم ناتینگهام فارست؛ VAR را به چمپیونشیپ بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، فارست هفته گذشته با نتیجه 0-1 برابر بورنموث شکست خورد و این باخت باعث شد که این تیم راهی دیدارهای پلی‌آف شده و تیم حریف به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کند. 
اما جنجال بسیاری در نیمه اول این بازی ایجاد شد، چرا که خطای پنالتی روی سم ساریج گرفته نشد چون پرچم آفساید کمک داور به اشتباه علیه او زده شده بود. آنها همچنین معتقد بودند که به دلیل خطای هند باید یک ضربه پنالتی در اواخر همین نیمه به سود آنها اعلام می‌شد. 
روزنامه دیلی میل حالا خبر داده که اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه ناتینگهام فارست، با ارسال نامه‌ای نسبت به استانداردهای داوری در چمپیونشیپ اعتراض کرده و خواهان استفاده هرچه سریع‌تر از سیستم کمک داور ویدیویی در این رقابت‌ها شده است. 

 

1274601


گفته می‌شود که قرار است در دیدارهای پلی‌آف چمپیونشیپ برای صعود به لیگ برتر نیز از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده شود. 
استیو کوپر، سرمربی این تیم، مدعی شده که استوارت اتول، داور بازی برابر بورنموث، به همراه دستیارش پس از بازی روز سه‌شنبه به خاطر عدم اعلام خطای پنالتی روی ساریج عذرخواهی کرده‌اند. 
او به رادیو بی بی سی گفت:« آنها این خطای بزرگ را پذیرفتند. این موضوع کمک چندانی به ما نمی‌کند اما حداقل این جسارت و شجاعت را دارند که به تصمیم اشتباهی که گرفتند اذعان کنند.»
دیلی میل همچنین مدعی شده که ماریناکیس از قراردادهای حق پخش تلویزیونی فعلی چمپونشیپ ناراضی است و معتقد است که درآمد حاصل از آن با توجه به پتانسیلی که این لیگ دارد بسیار پایان است. او امیدوار است که بتواند این شرایط را نیز تغییر دهد.

دیدگاه‌ها