کد خبر : 1823097 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:55 | 28.8K بازدید | 7 دیدگاه

در مصاحبه با آاس

بلیت‌فروشی را دیدید؟ طعنه سنگین رئیس یوفا به بارسا

رئیس یوفا بلیت فروشی جنجالی بازی بارسا و فرانکفورت را برای کنایه زدن به باشگاه کاتالان انتخاب کرد.

بلیت‌فروشی را دیدید؟ طعنه سنگین رئیس یوفا به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین، رئیس یوفا که پس از مطرح شدن پروژه سوپرلیگ اروپا توسط رئال، بارسا و یوونتوس شدیدا با آنها دچار اختلاف شده و حتی از سوی این نهاد شکایتی رسمی علیه این سه باشگاه صورت گرفته، امروز در مصاحبه ای اختصاصی با نشریه اسپانیایی آاس، کنایه ای سنگین نثار بارسلونا کرد.

1705951

 

او قضیه هجوم هواداران فرانکفورت به نوکمپ در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا را دستمایه طعنه خود قرار داد و گفت:« شاید در بارسلونا آنها باید بیشتر روی نحوه فروش بلیت‌های خود تمرکز کنند تا احیای سوپرلیگ. فروش بلیت در این مرحله از رقابت‌ها به باشگاه ها واگذار شده است. من نمی دانم آنها چگونه این کار را انجام می دهند و در این مورد چه کردند اما به نظر می رسد همه آن هواداران باشگاه فرانکفورت، با بلیت‌های معتبر در ورزشگاه حاضر شده بودند. اگر در یکی از فینال های ما این اتفاق می افتاد، ما قطعا تحت فشار قرار می گرفتیم. از مربی معروفی که نامش را فاش نمی کنم، پیامی دریافت کردم که چطور چنین چیزی ممکن است و من به او گفتم که این را باید از بارسلونا بپرسد.»

چفرین ادامه داد:« وقتی شما قصد چنین کاری دارید، منطقی تر است که به ما نزدیک شوید نه برعکس اما آنها(رهبران سوپرلیگ) هرگز این کار را نکردند. تنها سلام یوفا به آنها در دادگاه خواهد بود، چرا که آنها سعی کردند ما را در همه جهات به چالش بکشند. من هرگز با جوزپ بارتومئو(رئیس سابق بارسا)صحبت نکردم، چون او قبلاً باشگاه را ترک کرده بود. گاهی اوقات این کارها در برخی کشورها کمی کندتر پیش می رود و از آنجایی که تیم های ایتالیایی و اتلتیکو مادرید به سرعت این پروژه را رها کردند، زمان کافی برای واکنش شدیدتر وجود نداشت. من از عدم واکنش هواداران بارسلونا شگفت زده شدم. من همیشه بارسا را باشگاهی پرطرفدار و به عنوان باشگاهی مردمی می شناختم.»
 

دیدگاه‌ها