کد خبر : 1823106 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:05 | 28.2K بازدید | 11 دیدگاه

قهرمانی چمپیونزلیگ، بهترین پایان است

آنچلوتی: با تونل افتخار بیگانه‌ام؛ بزرگ‌تر از رئال نداریم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در نشست خبری دربی در مورد تونل افتخار اتلتیکو و رمز موفقیت رئال در فصل جاری صحبت کرد.

آنچلوتی: با تونل افتخار بیگانه‌ام؛ بزرگ‌تر از رئال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته پیش با برتری 4-0 برابر اسپانیول و به فاصله 4 هفته تا پایان لالیگا قهرمانی خود را قطعی کرد و سپس چهارشنبه شب با برتری 3-1 بر سیتی در دیداری دراماتیک راهی فینال لیگ قهرمانان شد. رئال در بهترین روزهای خود به سر می برد و در چنین شرایطی به دربی مادرید برابر اتلتیکو رسیده است. دیداری که فردا شب در وندامتروپولیتانو برگزار خواهد شد.

1711536

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« تیم در شرایط خوبی است و البته هنوز برای ترکیب اصلی تردیدهایی دارم. دو روز استراحت کردیم و فردا در مورد ترکیب اصلی تصمیم گیری خواهم کرد. بهترین تیم را به دربی می فرستم و از حالا فقط می توانم با اطمینان بگویم که گلر ما آندری لونین خواهد بود. آلابا و هازارد نمی رسند و بیل و ایسکو هم غایب خواهند بود.»

برنامه رئال تا فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول:« 4 بازی دیگر در لالیگا پیش رو داریم و باید روند رو به رشدمان را حفظ کنیم. به لالیگا و بازی های پیش رو احترام خواهیم گذاشت و با قدرت برابر رقبا قرار می گیریم. برای پیراهن و نشان رئال همه بازی ها را جدی خواهیم گرفت.»

تونل افتخار:« ما ایتالیایی‌ها با تونل افتخار بیگانه‌ایم. هر تیمی کاری که دوست دارد را انجام می دهد و باید به تصمیم اتلتیکو احترام گذاشت. اتلتیکو همسایه و دوست ماست و برای شان احترام قائلیم. اگر تونل بزنند که خوب خواهد شد و اگر خیر هم مشکلی نیست.»

وضعیت گرت بیل:« گرت از تیم دور نیست و بین او و هم تیمی هایش ارتباط دوستانه مشترکی وجود دارد ولی اگر در جشن قهرمانی نبود، به این خاطر بود که توان حرکت نداشت و مصدوم بود. برای خودم هم چنین اتفاقی رخ داده است.»

1710565

 

دبل قهرمانی با رئال:« واقعیت این است که هرگز در چنین موقعیتی نبوده ام. چه هفته فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم. با قهرمانی چمپیونزلیگ، فصل به بهترین شکل کامل می شود. طبعا اگر قهرمان شویم، بهترین پایان برای فصل مان خواهد بود.»

رمز موفقیت رئال:« به کیفیت و تواضعی که در این تیم وجود دارد، می توانم اشاره کنم. اینجا بازیکن خودخواه نداریم. البته غرور هرگز یک نقطه ضعف نیست و برخی مواقع به کمک بازیکنان هم می آید ولی ما تیمی متحد و به دور از تکبر هستیم. اینجا کسی فکر نمی کند برتر از دیگری است. حتی بازیکنان ذخیره هم با تیم همراه هستند. تمامی بازیکنان به پیراهن و نشان باشگاه افتخار می کنند و کاملا متعهد هستند.»

1711346

 

بازنشستگی:« اگر همه چیز خوب پیش برود، تا 80 سالگی دوام می آورم. وقتی کارم در رئال تمام شود، احتمالا به بازنشستگی فکر خواهم کرد. پیدا کردن تیمی بهتر از رئال واقعا سخت است. بزرگتر از رئال وجود ندارد و دوست دارم سال ها اینجا بمانم، جام های بیشتری ببریم و از حضور در رئال و در شهر مادرید لذت ببرم. سپس می خواهم شوهر، پدر و پدربزرگ خوبی باشم و در نهایت یک هوادار خوب. وقتی رئال از من خسته شود، به آینده دقیق تر فکر خواهم کرد البته در خارج از مربیگری کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارند. من در همه باشگاه هایم از فوتبال لذت برده ام ولی بازگشت به رئال برایم مثل یک ماه عسل جدید بود. در ماه مِی هستیم و هنوز در ماه عسل به سر می برم. یک ماه عسل طولانی.»

آینده دنی سبایوس:« با دنی حرف زده ام و می داند که در مورد او چه فکر می کنم. در نهایت تصمیم با خودش است. اگر بماند که خوشحال خواهم شد.»

تونل افتخار یا تحقیر:« گفتم که ما ایتالیایی ها به چنین سنت‌هایی عادت نداریم. در نهایت اتلتیکو هر تصمیمی که بگیرد، از ارزشش کاسته نخواهد شد.»

دیدگاه‌ها