کد خبر : 1823258 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:37 | 4.2K بازدید | 5 دیدگاه

از گلی که زدم لذت بردم

آرتا: گل‌گهر تهاجمی‌ترین تیم فوتبال ایران است

به عقیده دفاع وسط گل‌گهر این تیم تهاجمی ترین فوتبال ایران را به نمایش می‌گذارد.

آرتا: گل‌گهر تهاجمی‌ترین تیم فوتبال ایران است

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان در مقابل فولاد به نتیجه تساوی رسید و خیلی امیدوار است که در بازی های آینده بتواند با کسب بهترین نتایج لیگ را به اتمام برساند.
علیرضا آرتا در این مورد به خبرنگار ما گفت: فولاد تیم خیلی خوب و پر مهره ای است و در شرایط مسابقه رسمی در لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و خوب کار کرد. ما هم یک ماه زیر نظر کادرفنی به خوبی تمرین می کردیم و بازی ها دوستانه خوبی انجام دادیم که در شرایط مسابقه باشیم، بازی خیلی خوبی مقابل تیم فولاد که به خوبی دفاع می کرد انجام دادیم و امیدوارم هواداران از این بازی لذت برده باشند.
او که با یک شوت زیبا دروازه حریف را باز کرد ادامه داد: خدا را شکر گل خیلی خوب و به موقعی بود. از آقای عاشوری که پاس خیلی خوبی به من داد ممنونم اولین بار بود به این شکل گل می‌زدم و خیلی لذت داشت.
مدافع آبی پوشان سیرجان در مورد کارت زردی که دریافت کرد توضیح داد: کارت زرد به دلیل اعتراض درست بود ولی خطایی که داور محترم گرفت خطا نبود و همین باعث شد اعتراض کنم که کارم اشتباه بود.
این بازیکن در مورد دیدار بعدی با آلومینیوم اراک عنوان کرد:  آلومینیوم تیم خیلی خوب و قابل احترامی است و فوتبال خیلی خوبی بازی می کند، ما هم به خوبی ریکاوری کردیم و با تمام احترام به تیم آلومینیوم برای برد به این بازی می رویم. تا دل هواداران خونگرم و خوبمان را شاد کنیم.
وی در مورد تعداد بالای گل های خورده گل گهر گفت: تیم ما زیر نظر امیرخان فوتبال خیلی خوب و هجومی بازی می کند، ایشان از مدافع چپ و راست تیممان می‌خواهد که در حملات شرکت کنند. البته به خاطر فوتبال تهاجمی‌ای که بازی می کنیم بعضا گل دریافت می کنیم .
آرتا یادآور شد: امسال فصل فوتبالی خیلی خوبی از نظر فنی برای ما بود ولی یکسری اتفاقات برای ما افتاد که ضربه خیلی بدی به تیم‌مان زد. امیدوارم به اشتباهات خود پی ببرند و حق را به حق دار بدهند، ما هنوز هم امیدوار هستیم.

دیدگاه‌ها