کد خبر : 1823264 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:56 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

دربی حساس مادرید؛ کار رئال و اتلتیکو هنوز تمام نشده!

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید امشب در دیداری تشریفاتی اما جذاب به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دربی حساس مادرید؛ کار رئال و اتلتیکو هنوز تمام نشده!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه خانگی خودش میزبان رئال مادرید است. 
شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی قدم به این بازی می‌گذارند که تکلیف قهرمانی را مشخص کرده‌اند اما هنوز چیزهای بسیاری در زمین ورزشگاه متروپولیتانو هست که باید به اثبات برسد. این که رئال مادرید موفق شده قهرمان لالیگا شود و به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند به این معنا نیست که این رقابت با حریف همشهری ارزش خاصی برای آنها ندارد. 
پیروزی در این بازی و کسب نتیجه خوب با عملکردی درخشان اهمیت بسیار خاص و ویژه‌ای برای هواداران هر یک از این دو تیم دارد که می‌توانند با توجه به برد تیم‌شان در این بازی در طول هفته با سینه برافراشته در شهر حرکت کنند. 
در حالی که بیشتر توجه‌ها همچنان به پیروزی هفته گذشته رئال مادرید برابر منچسترسیتی است، باید به این نکته توجه داشت که فقط سه امتیاز بازی امشب برابر اتلتیکو نیست که اهمیت زیادی دارد. امروز در واقع نقش مهمی را در آینده تیم دیه‌گو سیمئونه ایفا می‌کند. 

 

1711800


پیروزی در این بازی باعث می‌شود که حضور این تیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان تا حد زیادی قطعی شود و شکست در این بازی ممکن است آنها را از راهیابی به رقابتی بازدارد که هم از نظر مالی و هم از نظر جذب ستاره‌ها اهمیت بسیاری برای این تیم دارد. این چیزی است که اتلتیکو به هیچ وجه حاضر به پذیرش آن نیست. 
تمامی این موارد باعث شد که بازی امشب به بازی مهم و حیاتی‌ای برای اتلتیکو تبدیل شود تا بتواند شرایط خودش را در مقابله با سایر رقبا مانند بارسلونا، بتیس و سویا بهبود ببخشد. 
اما مهم‌ترین نکته برای اتلتیکو این است که بتواند با تمام توان در این بازی به میدان برود. یک پیروزی در چهار بازی گذشته، به ثمر رساندن دو گل و دریافت چهار گل در همین تعداد بازی در واقع آماری است که نمی‌تواند کمک زیادی به آنها در دیدار برابر قهرمان لالیگا کند. 
سیمئونه باید هر طور شده شرایط خط حمله تیمش را بهبود ببخشد و فکری نیز به حال خط دفاعی و منطقه بازیسازی و خلق موقعیت تیمش کند، چیزی که احتمالا در تمام طول این فصل در تمرینات روی آنها کار کرده است. 

 

1690999


با توجه به این که گریزمان از ابتدای ماه ژانویه تا به حال گل نزده، لوییس سوارز هنوز نتوانسته جایگاهش را پیدا کند و ژوائو فلیکس که مصدوم شده، سیمئونه چاره‌ای جز استفاده از ماتئوس کونیا در نوک خط حمله ندارد. 
این بازیکن برزیلی در برنابئو نیز در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت اما از آن زمان تا به حال تنها در سه بازی لیگ از ابتدا در ترکیب اتلتیکو به میدان رفته است. با این حال، عملکردی که در دقایق حضورش در میدان داشته نشان داده که شایسته دریافت شانسی بزرگتر است و حالا این فرصت در اختیار او قرار خواهد گرفت. این بازیکن احتمالا باید در کنار کوریا، یورنته، کوکه و کاراسکو قرار بگیرد. 
نقش این بازیکن بلژیکی در درخشش احتمالی کونیا بسیار پررنگ خواهد بود. کادر فنی این تیم تاکید بسیاری روی حرکات کاراسکو از سمت چپ دارد و سانترهای او می‌تواند با توجه به حضور تمام کننده‌ای مانند  این بازیکن برزیلی به کمک این تیم بیاید. 
این بازی از نظر شخصی نیز اهمیت بسیاری برای بازیکنان دارد. جدای از کونیا، بازیکنی چون ورسالیکو نیز می‌تواند با عملکردش در این بازی نشان دهد که آیا ممکن است به حضور در جمع بازیکنان اتلتیکو ادامه دهد یا آخرین دقایقش با پیراهن این باشگاه را سپری می‌کند. این موضوع درباره بازیکنان دیگری مانند ساویچ، خیمنز و رینیلدو هم صدق می‌کند. 

 

1710937


رئال مادرید که کارش در لیگ تمام شده به دنبال نشان دادن قدرتش در متروپولیتانو خواهد بود. بازیکنان آنچلوتی قصد دارند هفته‌ای را به پایان برسانند که با جشن قهرمانی لالیگا آغاز شده و چهارشنبه شب با صعود به فینال لیگ قهرمانان به اوج خودش رسید و لحظاتی را رقم زد که باعث شد هیچ چیزی نتواند لبخند را از صورت هواداران این تیم دور کند. 
نباید این موضوع را فراموش کرد که بازیکنان رئال مادرید در چند روز گذشته بیشتر از این که در زمین تمرین مشغول کار باشند، در ورزشگاه کاخا ماجیکا مشغول تماشای رقابت‌های تنیس بوده‌اند و این چیزی است که می‌تواند به سود شاگردان سیمئونه تمام شود.

دیدگاه‌ها