کد خبر : 1823346 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 21:11 | 38.6K بازدید | 15 دیدگاه

اتلتیکو و فرقی که بین رئال مادرید و بارسلونا می‌گذارد

به نظر می‌رسد که اتلتیکو مادرید فقط با تونل افتخار زدن برای رئال مشکل دارد.

اتلتیکو و فرقی که بین رئال مادرید و بارسلونا می‌گذارد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو میزبان رئال مادرید خواهد بود. شاگردان کارلو آنچلوتی شنبه شب هفته پیش موفق شدند با پیروزی برابر اسپانیول برای سی و پنجمین بار جام قهرمانی رقابت‌های لالیگا را از آن خود کنند و بر اساس سنتی قدیمی اتلتیکو مادرید باید برای بازیکنان این تیم و در واقع برای ادای احترام به قهرمانی آن‌ها تونل افتخار بزند. 

حتی پیش از قطعی شدن قهرمانی رئالی‌ها نیز صحبت‌های بسیاری درباره این که آیا بازیکنان اتلتیکومادرید حاضر به انجام این کار هستند یا خیر شنیده می‌شد. بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های روزهای اخیر خود از مخالفت‌شان با این قضیه خبر دادند و امروز خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو نیز تایید کرد که خبری از تونل افتخار در روز دربی نخواهد بود.

از طرف دیگر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر رئال نیز تایید کرد که بازیکنانش برای حریف تونل افتخار نخواهند زد. او گفت: "به رئال، به کادر فنی و بازیکنانش برای قهرمانی لالیگا تبریک می‌گویم. برای رئال احترام زیادی قائل هستیم ولی برای هواداران‌مان بیشتر. تونل افتخار زمانی احترام به رقیب قهرمان محسوب می‌شد و حالا دستمایه شوخی و تمسخر. نمی‌دانم این سنت در چه زمان و دوره‌ای در فوتبال اسپانیا باب شد ولی الان در مقطعی دیگر قرار داریم. این هم شکلی از زندگی است."

1711905

با این حال به نظر می‌رسد که اتلتیکو فقط با تونل زدن برای رئال مادرید مشکل دارد چرا که پیش از این چندین بار برای بارسا این کار را انجام داده است. در این رابطه آماری وجود دارد که نشان می‌دهد اتلتیکو بین رئال و بارسا فرق می‌گذارد. 

زمان‌هایی که اتلتیکو در موقعیت زدن تونل افتخار قرار داشته است. آن‌ها در سال‌های 1974، 1998 و 2013 برای بارسلونا تونل افتخار زده‌اند، در حالی‌که طی سال‌های 1976، 1990 و همین 2022 از انجام این کار برای رئال مادرید سر باز زده‌اند.

دیدگاه‌ها