کد خبر : 1823347 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 21:14 | 24.5K بازدید | 32 دیدگاه

به چمن زیر پای قلعه‌نویی هم حسادت می‌کنند؛

الهویی: آقای ماجدی؛ عدالت را برقرار کنید

مربی تیم گل گهر سیرجان از سرپرست فدراسیون فوتبال درخواست کرد که به پرونده بازیکن گابنی و جذب بازیکن با پنجره بسته توسط یک تیم خاص ورود کند.

الهویی: آقای ماجدی؛ عدالت را برقرار کنید

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی به دلیل دریافت چهار کارت زرد در دیدار فردا برابر آلومینیوم محروم است و به همین دلیل سعید الهویی به جای سرمربی گل‌ گهر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: علی‌رغم اینکه علاقه ما این است در کنفرانس مطبوعاتی درباره مسائل فنی صحبت کنیم، هر بار در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که موظف هستیم برای دفاع از مجموعه و تیم‌مان صحبت کنیم. اینجا رو به دوربین‌ها خدمت آقای ماجدی سرپرست محترم فدراسیون فوتبال عرض می‌کنیم؛ جناب آقای ماجدی لطفا با قدرت و وسواس در پروژه‌ای که در موضوع و پرونده فایل صوتی و در کنار آن جعلی که در مورد بازیکن گابنی صورت گرفته است ورود کنید. این خواسته باشگاه گل گهر و آقای قلعه‌نویی است. در ۳-۴ ماه اخیر هم آقای قلعه‌نویی به‌صورت شفاهی و هم باشگاه به‌صورت کتبی درخواست کرده‌اند که فدراسیون یا هر نهاد مربوطه‌ای این پرونده جعل و فایل صوتی که استقلال فدراسیون فوتبال را زیر سوال برده است؛ پیگیری کند و در برابر مردم راجع به آن صحبت کند.

او ادامه داد: اجازه بدهید مردم بدانند چه اتفاقی افتاده تا دوستان با کلید واژه‌های این‌چنینی نخواهند افکار عمومی را فریب بدهند. برای ما جالب است که باشگاه گل گهر سیرجان بر اساس مدارک درخواست اعاده دادسی داده است و دوستانی که تا مدتی قبل در رسانه‌ها صحبت از این می‌کردند که هیچ تیمی با دو امتیاز قهرمان نمی‌شود یا قهرمانی را از دست نمی‌دهد حالا اینطور درباره این موضوعات صحبت می‌کنند. واقعا برای ما عجیب است؛ این شاید از بی تجربگی دوستان است که نمی‌دانند در این لیگ تیم‌هایی با تفاضل گل هم قهرمان شدند چه برسد با این دو امتیاز‌هایی که اهدا شده است.

الهویی تاکید کرد: ما از فدراسیون فوتبال درخواست داریم که حتما در این پرونده ورود کنند و عدالت را اجرا کنند و واقعیت و جرئیات را به مردم بگویند. ما حتی در کنار این موضوع از جناب آقای ماجدی خواهش می‌کنیم به این موضوع ورود کنند که چطور در سه سال گذشته چهار پنالتی برابر یک تیم به ضرر تیم ما گرفته شده که به گواه کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی هر چهار تا اشتباه بوده است؛ از خطای دیاباته روی شایان مصلح تا پنالتی آخری که امسال اتفاق افتاد و کارشناسان اعلام کردند که سه امتیاز با اشتباه داوری به یک تیم خاص داده شده است. از آقای ماجدی خواهش می‌کنیم به این موضوعات ورود کند چون برای ما مهم است که عدالت رعایت شود. عدالت فوتبال کشور را نجات می‌دهد و عدالت هم نیازمند شفاف سازی است نه اینکه با فشارهای بیرونی بخواهیم اتفاقاتی رخ بدهد و لیگ به سمتی برود که حق به حق دار نرسد.

مربی گل گهر افزود: جناب آقاي ماجدی از شما خواهش می‌كنيم كه به موضوع جذب بازيكن با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات هم ورود كنيد. موضوعی كه نه‌تنها عدالت در ليگ را از بين می‌برد چون برای ساير تيم‌ها چنين ارفاق‌های غير قانونی وجود نداشته، بلكه می‌تواند موجب محروميت از طرف AFC برای فوتبال ملی و باشگاهی ما شود. انحلال كميته حرفه‌ای سازی از طرف AFC را فراموش نكرده‌ايم. لطفا به اين موضوعات رسيدگی کنيد.

الهویی سپس در خصوص بازی فردا برابر آلومینیوم اراک بیان کرد: آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و با تغییر کادرفنی، تغییر در نگرش آنها هم ایجاد شده است و گواه آن هم عملکردشان در جام حذفی چه بازی برابر پرسپولیس در جام حذفی و چه برابر نساجی در فینال است که واقعا تیم مستحق و خوبی برای پیروزی و موفقیت بودند. می‌دانیم بازی سخت و سنگینی داریم. تیمی هستند که پرسینگ خوبی دارند و از انتقال از دفاع به حمله خیلی خوب هستند. آقای قلعه‌نویی روی این مسائل برنامه ریزی کردند و تمرین کردیم. هر چند که سخت است اما وارد برهه‌ای از فصل شدیم که با کمترین زمان ریکاوری مواجه هستیم و باید در کوتاه‌ترین زمان تیم را از نظر ذهنی و بدنی و حتی تاکتیکی آماده بازی کنیم. امیدواریم که فردا بچه‌ها با تمرکز کافی و شجاعت وارد زمین شوند و بتوانیم با یک نتیجه خوب از زمین خارج شویم و عدالت فردا از لحاظ کیفیت فنی در زمین اتفاق بیفتد.
مربی گل گهر با حمایت از امیر قلعه‌نویی بیان کرد: من یک بار درباره حسادتی که به آقای قلعه‌نویی می‌شده صحبت کردم. تا الان فکر می‌کردیم حسادت به‌خاطر جام‌هایی است که ایشان آورده‌اند اما در این مدت فهمیدیم به چمن زیر پای ایشان هم حسادت می‌کنند. امیدواریم که هم چمن و هم جام برای همه به اندازه آقای قلعه‌نویی بیاید تا این حسادت‌ها و نگاه‌های منفی در فوتبال از بین برود چون همین چند روز قبل دیدیم تیم رئال مادرید در دو دقیقه بازی باخته را می‌برد و در آن سطح استرس و فشار مربیان دو تیم در پایان بازی به هم دست می‌دهند و خوش و بش می‌کنند. امیدواریم که چنین اتفاقی در فوتبال ما رخ بدهد و دنبال کیفیت فنی در زمین باشند نه بحث‌های بیرونی و فشار‌های بیرونی برای اینکه جابه‌جایی‌های این‌چنینی در جدول صورت بگیرد.

الهویی در خصوص میزان آمادگی بازیکنان گل گهر عنوان کرد: پروسه ریکاوری تیم و آمادگی ذهنی و تاکتیکی خیلی سخت شده اما ما برای لحظه لحظه برنامه ریزی کردیم و خدا را شکر که با امکانات و کمکی که باشگاه و مدیریت باشگاه انجام دادند توانستیم به بهترین شکل بچه‌ها را ریکاوری کنیم و از نظر ذهنی و تاکتیکی آماده بازی کنیم. امیدواریم که بچه‌ها با تمرکز کافی فردا در بازی حاضر باشند چون بازی بسیار پرفشاری است و باید بتوانیم با موفقیت بازی را پشت سر بگذاریم.

او درباره غایبان گل گهر برای بازی فردا توضیح داد: متاسفانه آقای زکی‌پور را به‌خاطر مصدومیتی که در بازی با فولاد برایش ایجاد شد در اختیار نداریم و مشغول فیزیوتراپی است. آقای خانزاده هم به همین شکل. اما سایر بازیکنان به چرخه تمرین اضافه شدند. امیدواریم فردا برای هر دو تیم بازی خوبی باشد و در این فشردگی لیگ بازیکنان هر دو تیم با سلامتی زمین بازی را ترک کنند.

الهویی در خصوص وضعیت ایمان سلیمی پس از پارگی رباط صلیبی توضیح داد: آقای قلعه‌نویی و باشگاه این فضا را برای ایمان سلیمی ایجاد کردند که در دوره‌ای بعد از دوره بازتوانی‌اش، قدم به قدم در پروسه تمرین قرار بگیرد تا بتواند آمادگی لازم را به‌عنوان یک بازیکن فوتبال برای بازی پر برخورد داشته باشد. ایمان به‌خوبی مسیرش را پیش می‌رود. او یک بازیکن حرفه‌ای است و در پروسه تمرین قدم به قدم زیر نظر کادر پزشکی و کادر بدنسازی جلو می‌رود. فکر می‌کنم برای فصل بعد ایمان شرایط خوبی برای بازی دارد.

دیدگاه‌ها