کد خبر : 1823348 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 21:28 | 42.3K بازدید | 10 دیدگاه

اشتباه شد؛ منظور گواردیولا اصلا مورینیو نبوده است!

اشتباه در ترجمه مصاحبه پپ گواردیولا باعث بروز جنجال‌هایی در ایتالیا شده است.

اشتباه شد؛ منظور گواردیولا اصلا مورینیو نبوده است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هفته گذشته در لیگ قهرمانان و در شرایطی که فاصله‌ای تا صعود به فینال نداشت، در دقایق پایانی مغلوب رئال مادرید شده و این شانس بزرگ را از دست داد. پپ گواردیولا، سرمربی پرافتخار و باتجربه سیتیزن‌ها بعد از این ناکامی بزرگ به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته و اخیرا مصاحبه‌ای جنجالی از او در مورد باشگاه رم، تحت هدایت ژوزه مورینیو منتشر شده است.

اخیرا پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به خاطر ذکر نام باشگاه رم به‌عنوان نمونه‌ای از باشگاهی که خیلی هزینه کرده و در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد مورد انتقاد قرار گرفت، اما به نظر می‌رسد که او از جالوروسی و ژوزه مورینیو انتقاد نکرده و صحبت‌های او اشتباه ترجمه شده است.

1710914

بخش رسانه‌ای باشگاه رم تصاویر آن مصاحبه را به دقت تجزیه و تحلیل کرده و حالا مطمئن شده که منظور گواردیولا بین هواداران فوتبال اشتباه برداشت شده است. در واقع سرمربی اسپانیایی سیتی به جای عبارت "آاس رم" از “that’s normal" به معنای "این طبیعی است" استفاده کرده و بنابراین به باشگاه پرهوادار ایتالیایی در این مصاحبه اشاره‌ای نمی‌کند.

هواداران فوتبال در انتظار مصاحبه مورینیو و احتمالا پاسخ‌های جنجالی این سرمربی پرتغالی به پپ گواردیولا بودند، اما به نظر می‌رسد سوء تفاهم در این باشگاه برطرف شده و نیازی به پاسخگویی به مصاحبه سرمربی سیتیزن‌ها دیده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها