کد خبر : 1823352 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 21:55 | 13K بازدید | 12 دیدگاه

سیتی ۵-۰ نیوکاسل؛ التیامی برای کابوس برنابئو

منچسترسیتی در یک بازی آسان موفق شد با پنج گل نیوکاسل را شکست دهد.

سیتی ۵-۰ نیوکاسل؛ التیامی برای کابوس برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از حذف تلخ و ناباورانه از لیگ قهرمانان اروپا که با شکست برابر رئال مادرید حاصل شد، امشب در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس میزبان نیوکاسل بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 5-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

منچسترسیتی شروعی هجومی داشت و نهایتاً حملات این تیم در دقیقه 19 نتیجه داد. بعد از یک حرکت تیمی فوق العاده ژائو کانسلو توپ را در دهانه دروازه به رحیم استرلینگ رساند و این ستاره انگلیسی نیز با یک ضربه سر گل اول منچسترسیتی را به ثمر رساند تا نتیجه 1-0 شود.

1711916

منچسترسیتی به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 38 موفق شد گل دوم را وارد دروازه نیوکاسل کند. آیمریک لاپورت روی یک ریباند دروازه تقریبا خالی نیوکاسل را باز کرد و نتیجه 2-0 شود.

در ادامه منچسترسیتی بازی را کنترل کرد تا کار در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه پیدا کند.

عملکرد هجومی منچسترسیتی در نیمه دوم نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 61 به گل سوم دست پیدا کند. ارسال کرنر کوین دی بروین با ضربه سر تمام کننده رودری همراه شد تا نتیجه 3-0 شود.

1711917

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد منچسترسیتی موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند. فیل فودن روی پاس خوب الکساندر زینچنکو موفق به گلزنی نشده تا بازی 4-0 شود.

این پایان کار نبود و سیتی چند ثانیه بعد گل پنجم را وارد دروازه نیوکاسل کرد. این‌بار رحیم استرلینگ بود که روی پاس جک گریلیش موفق شد گل دوم خود و پنجم تیمش را به ثمر برساند.

1711918

در ادامه نیز منچسترسیتی کار را کنترل کرد تا بازی با همان پنج گل به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه پیدا کند و آنها گام بلندی به سمت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بر دارند. منچسترسیتی همچنین با این پیروزی پرگل موفق شد تفاضل خود را هم به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها