کد خبر : 1823361 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 23:04 | 43.8K بازدید | 26 دیدگاه

گواردیولا: در انگلیس همه از لیورپول حمایت می‌کنند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، می‌گوید در کل کشور انگلیس همه می‌خواهند لیورپول قهرمان شود.

گواردیولا: در انگلیس همه از لیورپول حمایت می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب موفق شد در یک بازی راحت و یک‌طرفه با پنج گل نیوکاسل را شکست دهد تا فاصله را با لیورپول که دیشب مقابل تاتنهام متوقف شد، به سه امتیاز افزایش دهد. شاگردان پپ گواردیولا حالا شانس اول کسب عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شوند؛ قهرمانی مهمی که می‌تواند تا حدودی کابوس حذف از لیگ قهرمانان اروپا را برای آنها به فراموشی بسپارد.

پپ گواردیولا بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل نیوکاسل گفت: "همه در این کشور از لیورپول حمایت می‌کنند؛ رسانه‌ها و همه. با این حال سرنوشت ما در دستان خودمان است و این مسئله‌ای است که اهمیت دارد. لیورپول در رقابت‌های اروپایی تاریخ باورنکردنی دارد اما در لیگ برتر نه زیرا آنها طی 30 سال فقط یک بار قهرمان این مسابقات شده‌اند.

ما می‌دانستیم که امروز پس از شکست برابر رئال روی ما فشار خواهد آمد، پس برگشتیم. ما در کنار هم بودیم که لازم بود. ما سعی می‌کنیم فصل را با قدرت به پایان برسانیم و امروز این کار را انجام دادیم. نیوکاسل از ژانویه عملکرد درخشانی داشته است. امروز یک واکنش عالی و عملکرد عالی از سوی بود. ما فقط باید به میدان برویم و در هر بازی پیروز شویم. ما روی صندلی رانندگی هستیم. نمی‌توانیم به آنچه در اطرافمان می‌گذرد نگاه کنیم."

1711925

در 11، 12 سال گذشته این منچسترسیتی بوده که در بالای جدول قرار داشته است. می‌دانم که بعضی اوقات به‌خاطر هواداران ناراحت هستیم اما این برایم اهمیتی ندارد. اگر مردم بردهای بیشتر را برای لیورپول می‌خواهند، پس مشکلی نیست."

گواردیولا در ادامه به تمجید از بازیکنانش به پرداخت و گفت: "آنها سزاوار تحسین من و به رسمیت شناختن من به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تیم‌هایی هستند که در زندگی خود به‌عنوان یک سرمربی و به‌عنوان یک بازیکن فوتبال داشته‌ام." 

1711926

مصدومیت نگران‌کننده روبن دیاز: "به نظر مشکل او عضلانی است اما خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما 13 بازیکن و نیم داریم، ناتان آکه در شرایط عالی نیست. ما هیچ مدافع مرکزی نداریم..."
گواردیولا در ادامه به شوخی گفت: "البته اصلا نگران نیستم چرا که اگر لازم باشد فیل فودن به‌عنوان مدافع میانی بازی کند این کار را انجام خواهد داد."

پس از این پاسخ پپ خبرنگار از او پرسید که آیا این را واقعی می‌گوید که سرمربی منچسترسیتی با لبخند گفت: "نه"

دیدگاه‌ها