کد خبر : 1823375 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 00:18 | 33K بازدید | 3 دیدگاه

کمک داور ویدیویی پیولی را از کوره به در کرد؛

VAR علیه پاس گل 60 متری گلر میلان

گل میلان در نیمه اول بازی با ورونا به کمک VAR مردود اعلام شد تا یک پاس گل زیبا بی اثر شود.

VAR علیه پاس گل 60 متری گلر میلان

به گزارش "ورزش سه"، میلان برای بازپس گیری صدر از اینتر امشب کار خود را مقابل ورونا تهاجمی شروع کرد تا هر چه زودتر به گل برسد. موقعیت‌های پرشمار این تیم اما در دقایق نخست به گل تبدیل نشد.

یکی از این جدی‌ترین موقعیت‌های میلان را در دقیقه 16 شاهد بودیم، جایی که مایک منیان بیرون از محوطه جریمه خود توپ را به سمت زمین حریف ارسال کرد. تونالی داخل محوطه جریمه با قلدری و تلاش بسیار صاحب توپ شده و آن را با شوتی دقیق به گل تبدیل کرد.

1711946

شادی گل میلانی‌ها در حال انجام بود که داور درخواست بازبینی صحنه را داد و مشخص شد که گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. به این‌ترتیب گل تونالی مردود اعلام شد تا پاس گل 60 متری گلر میلانی‌ها که می‌توانست خیلی مورد توجه قرار بگیرد هم بی اثر شود.

در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار ورونا دروازه میلان را باز کرد که داور این گل را به کمک VAR پذیرفت تا کمک داور ویدیویی در 45 دقیقه نخست کاملا به ضرر روسونری عمل کند. پیولی که بعد از مردود اعلام شدن گل تونالی به نشانه اعتراض برای داور دست زد با باز شدن دروازه تیمش حسابی از کوره در رفت ولی گلزنی دوباره تونالی در دقایق پایانی نیمه اول که نتیجه را مساوی کرد باعث شد تا او کمی آرام شود.

دیدگاه‌ها