کد خبر : 1823378 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 00:33 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

یک امتیاز آ. ا. ک آتن با ۳ بازیکن ایرانی

سه ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن در شب تساوی این تیم مقابل پاناتینایکوس به میدان رفتند.

یک امتیاز آ. ا. ک آتن با ۳ بازیکن ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی‌که برخلاف مسابقات اخیرش میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب و همراه با احسان حاج‌صفی در ترکیب ابتدایی داشت و کریم انصاری‌فرد را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۱ یک‌شنبه شب در ورزشگاه اسپیروس مقابل پاناتینایکوس قرار گرفت.

تیم فوتبال آ. ا. ک که در دو دیدار گذشته‌اش در مرحله پلی‌آف بالانشینان سوپر لیگ یونان شکستی تجربه نکرده و یک پیروزی و یک مساوی داشت، در مسابقه امشب مقابل پاناتینایکوس نیز به همین روند ادامه داد.

آ. ا. ک آتن در دیدار خانگی مقابل پاناتینایکوس به تساوی بدون گل رضایت داد که این نتیجه آنها را ۵۳ امتیازی کرد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آریس در رتبه پنجم جدول سوپر لیگ یونان قرار داد.

1711955

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با این تساوی فرصت نایب‌قهرمانی در سوپر لیگ یونان را هم از دست داد و در سه هفته باقی مانده تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ باید برای قرار گرفتن در یکی از رده‌های سوم یا چهارم تلاش کند تا سهمیه پلی‌آف لیگ کنفرانس را بگیرد.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک که پس از دو هفته نیمکت‌نشینی کامل در دیدار مقابل پاناتینایکوس به جمع ۱۱ بازیکن اصلی رسیده بود، حضور کامل در این مسابقه داشت و بیست و دومین بازی فصل‌اش را انجام داد.

احسان حاج‌صفی، دیگر ملی‌پوش ایرانی این تیم تا دقیقه ۶۵ دیدار مقابل پاناتینایکوس در زمین حضور داشت و برای بیست و پنجمین بار در فصل جاری سوپر لیگ یونان به میدان رفت و کریم انصاری‌فرد نیز از دقیقه ۸۶ به‌عنوان آخرین تعویضی تیمش وارد بازی شد.

دیدگاه‌ها