کد خبر : 1823383 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 01:13 | 14.8K بازدید | 12 دیدگاه

تنها دو برد تا فتح جام

ورونا ۱-۳ میلان؛ روسونری سر قهرمانی شوخی ندارد

میلان با پیروزی ۳-۱ مقابل ورونا صدر جدول را از اینتر پس گرفت.

 ورونا ۱-۳ میلان؛ روسونری سر قهرمانی شوخی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر روز جمعه از سد امپولی گذشت تا جای میلان را در صدر بگیرد. شاگردان پیولی امشب برای بازگشت به صدر باید از سد ورونا می گذشتند. دیدار دو تیم از ساعت 23:15 در چارچوب هفته سی و ششم سری A شروع شد.

میلان که سه بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود به دنبال کسب پیروزی مقابل ورونا در ورزشگاه مملو از تماشاگر مارک آنتونیو بنتگودی بود. این تیم در پانزده دقیقه دوم نیمه اول با حملات زهردار چند بار تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیش رفت اما موفق نشد.

کرونیچ در دقیقه 14 با یک ضربه سر خطرناک می رفت دروازه ورونا را باز کند ولی مونتیپو با نوک انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد. دو دقیقه بعد تونالی موفق شد قفل دروازه حریف را بشکند ولی داور به کمک VAR گل او را مردود اعلام کرد. هافبک 22 ساله روسونری در دقیقه 19 با یک شوت روی پای دیدنی باز هم خطرساز شد ولی مونتیپو با پا توپ را به کرنر فرستاد.

بعد از چند موقعیت خطرناک میهمان، ورونا با تشویق هوادارانش کمی جلو کشید و در دقیقه 24 می توانست به گل برسد ولی شوت سیمئونه وارد دروازه نشد. سه دقیقه بعد شلیک سنگین کرونیچ از پشت محوطه جریمه به طرز خطرناکی از بالای دروازه ورونا به بیرون رفت تا بازی همچنان صفر-صفر دنبال شود.

در دقیقه 38 بالاخره اولین گل بازی به ثمر رسید. فارائونی روی یک ارسال از سمت چپ محوطه جریمه با ضربه سر دروازه میلان را باز کرد.

1711973

میهمان اما پیش از پایان نیمه و در دومین دقیقه از وقت های تلف شده گل تساوی را به ثمر رساند. تونالی که یک گلش مردود اعلام شده بود روی نفوذ دیدنی لیائو از سمت چپ و پاس در عرض این بازیکن با یک اشاره کوچک دروازه را باز کرد.

1711974

مساوی در این دیدار خارج از خانه مقابل تیم نهم جدول به هیچ عنوان برای میلان رضایت بخش نبود و این تیم در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات به دنبال هر سه امتیاز بازی امشب بود تا به صدرنشینی اش تداوم ببخشد.

شروع تهاجمی میلان خیلی زود جواب داد و این تیم در چهارمین دقیقه از بازی به گل دوم دست یافت. گلزن و گلساز این گل کپی گل اول بود. در دقیقه 49 لیائو از میانه های زمین توپ را در اختیار گرفته و با فراری دیدنی وار محوطه جریمه شد. او یک پاس در عرض دقیق دیگر را به دهانه دروازه ارسال کرد تا تونالی گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه میزبان کرده و میلان را به هدفش برساند.

1711975

ورونا با نزدیک شدن به دقایق پایانی بر شدت حملات خود می افزود تا حداقل کار را به تساوی بکشاند. لازانیا در دقیقه 75 با ضربه سر دروازه میلان را تهدید کرد ولی توپ جایی در چارچوب نداشت و راهی اوت شد. در این بین میلان هم که موقعیت هایی برای گلزنی داشت موفق شد به گل سوم دست پیدا کند. پیولی در دقایق پایانی فلورنزی و زلاتان را به ترکیب تیمش اضافه کرد و یکی از این دو بازیکن بود که گل سوم را برای میلان به ثمر رساند.

1711976

یک و دوی زیبایی که فلورنزی شروع کرد با شوت محکم و دقیق این بازیکن در داخل محوطه جریمه همراه شد و در گوشه سمت چپ دروازه آرام گرفت. با این گل شاگردان پیولی سه بر یک از سد میزبان خود گذشتند تا نشان دهند قصد ندارند در راه قهرمانی گامی عقب بنشینند. میلان با سه امتیاز این دیدار خارج از خانه 80 امتیازی شد و بالاتر از اینتر 78 امتیازی به صدر جدول رده بندی برگشت.

دیدگاه‌ها