کد خبر : 1823398 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:20 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

عموزاد و فیروزپور فکر بزرگسالان باشند

کاوه: 2 طلا یا 5 طلای جوانان هدف اصلی نیست

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تاکید کرد که کار درست در رده سنی جوانان انتقال درست کشتی‌گیران مستعد به رده بزرگسالان است و این خیلی اهمیت ندارد که در جهانی دو طلا بگیریم و یا 5 طلا.

کاوه: 2 طلا یا 5 طلای جوانان هدف اصلی نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محسن کاوه در خصوص وضعیت تیم زیر 23 سال آزاد برای حضور در مسابقات آسیایی این رده سنی اظهار داشت: باید در این زمینه یک جلسه داشته باشیم. یک عده از امیدها درگیر مسابقات جوانان و یک عده هم بزرگسالان هستند. اینها شرایط سنی امید را دارند و حتما باید در این خصوص در جلسه‌ای که در پیش داریم، سطح مسابقات آسیایی و جهانی زیر 23 سال را برآورد کنیم.

وی تاکید کرد: حتما در مسابقات آسیایی امید شرکت خواهیم کرد اما در مورد اینکه به چه شکل و با چه نفراتی برویم، باید صحبت کنیم.

کاوه با اشاره به حضور جوانان در جام بهشهر گفت: این یک مرحله از گزینشی بچه‌های جوان بود. غیر از نفرات اول مسابقات انتخابی ما، بقیه اینجا کشتی گرفتند. چیزی که من در اینجا و مسابقات انتخابی‌مان دیدم به لحاظ انگیزه و کیفیت، مسابقات شرایط خوبی داشت. باید برنامه داشته باشیم تا بچه‌ها را برای حضور در رده سنی بزرگسالان به لحاظ فنی ارتقا دهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که کدامیک از اعضای این تیم که سال گذشته در جهانی اوفا شرکت کردند و همچنان شرایط سنی جوانان را دارند، اما در اختیار بزرگسالان قرار خواهند گرفت؟، خاطرنشان کرد: عرفان الهی، امیرحسین فیروزپور و رحمان عموزاد شرایط جوانان را دارند اما من فکر می‌کنم با نتایجی که در مسابقات کشوری و قهرمانی آسیا رقم خورد، رحمان و امیرحسین بهتر است دیگر فکر جوانان نباشند و در خدمت بزرگسالان باشند. ما برای این نفرات جایگزین داریم و باید بتوانیم به خوبی این بچه‌ها را از رده سنی جوانان به بزرگسالان منتقل کنیم.

کاوه تصریح کرد: اینکه در رده سنی جوانان دو طلا بگیریم و یا 5 طلا، هدف اصلی نباید باشد. اگر بتوانیم آنها را در رده سنی بزرگسالان مدعی کنیم که در دنیا حرف برای گفتن داشته باشند، این کار اصلی است. مهم این است که ما در رده بزرگسالان بتوانیم از این جوانان خوب استفاده کنیم، آن وقت است که کار خوبی انجام دادیم.

دیدگاه‌ها