کد خبر : 1823400 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:19 | 15.9K بازدید | 5 دیدگاه

حمایت بکام از رونالدو: امیدوارم از یونایتد نرود!

دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که کریستیانو رونالدو به حضورش در این تیم ادامه دهد.

حمایت بکام از رونالدو: امیدوارم از یونایتد نرود!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو سال گذشته پس از 12 سال دوری بار دیگر به منچستریونایتد بازگشت و امیدوار بود که فصلی رویایی را با پیراهن این تیم سپری کند. 
با این حال، فصل 22-2021 برای این بازیکن از نظر تیمی بسیار بد دنبال شد و این تیم یکی از بدترین آمارهای دوران حضورش در لیگ برتر را در این فصل به ثبت رساند. 
هرچند این ستاره پرتغالی از نظر فردی بار دیگر درخشان ظاهر شد و توانست 24 گل برای این تیم به ثمر برساند اما حتی گل‌های او نیز کمکی به یونایتد نکرد و آنها حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده هم نشدند. همین باعث شده که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی رونالدو از جمع شیاطین سرخ در پایان فصل به گوش برسد. 

 

1711640


دیوید بکام در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو باید به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد یا خیر به اسکای اسپورت گفت:«مشخصا، کریستیانو یکی از بهترین بازیکنان 15 سال گذشته در کنار لئو مسی بوده است. دیدن ادامه حضور او در یونایتد برای هواداران و برای او بسیار مهم است.»
او با اشاره به عملکرد خوب این بازیکن در ترکیب یونایتد اظهار داشت:«ما می‌دانیم که یونایتد چه ارزشی برای او دارد. و او هنوز هم در کاری که انجام می‌دهد بهترین است. گلزنی و خلق موقعیت تخصص اوست و این کاری است که کریستیانو به خوبی آن را انجام می‌دهد.»
این ستاره سابق منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد که شایعات مربوط به ترک اولدترافورد از سوی رونالدو در حد شایعه بماند و گفت:«او حتی در این سن هم کاری انجام می‌دهد که باورنکردنی است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و او یک یا دو سال دیگر در این تیم بماند.»

دیدگاه‌ها