کد خبر : 1823409 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:47 | 16.9K بازدید | 3 دیدگاه

سخنرانی انگیزشی زلاتان: کاری کنید که در یادها بمانید!

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، تمام تلاشش را برای انگیزه دادن به بازیکنان این تیم به کار گرفته است.

سخنرانی انگیزشی زلاتان: کاری کنید که در یادها بمانید!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ ایتالیا به مصاف هلاس ورونا رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بسیاری برای این تیم داشت، چرا که با توجه به پیروزی اینتر برابر امپولی، آنها باید در این بازی برنده می‌شدند تا بتوانند همچنان در صدر جدول رقابت‌های سری A باقی بمانند. 
این بازی از گذشته برای میلان دردسرساز بود، چرا که ورونا پیش از این دو بار توانسته بود روسونری را در کورس قهرمانی متوقف کند. آنها پیش از این در سال‌های 1973 و 1990 موفق شده بودند که مانع از قهرمانی این تیم در لیگ ایتالیا شوند. 

 

1643146


استفانو پیولی پس از پیروزی در بازی شب گذشته از سخنرانی انگیزشی زلاتان برای بازیکنان میلان در رختکن این تیم خبر داد.
او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«ما می‌دانستیم که هیچ فردایی وجود ندارد و فقط امروز مهم است. ابراهیموویچ حرف بسیار خوبی در رختکن زد. او گفت همه بازیکنان میلان که فاتح اسکودتو یا لیگ قهرمانان شده‌اند را به خاطر می‌سپارند. بنابراین اگر ما می‌خواهیم در یادها بمانیم، سه بازی برای انجام این کار فرصت داریم.»
شاگردان پیولی حالا تنها به چهار امتیاز برای قطعی کردن قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل لیگ ایتالیا نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند این امتیازات را در دیدار برابر آتالانتا و ساسولو به دست آورند. 
در صورتی که دو تیم اینتر و میلان با یکدیگر هم امتیاز شوند نیز این روسونری است که با توجه به برتری در بازی رو در رو، جام قهرمانی این فصل را بالای سر خواهد برد.

دیدگاه‌ها