کد خبر : 1823419 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:26 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

گری نویل:

کورس قهرمانی لیگ برتر هنوز تمام نشده است

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که نتایج این هفته لیورپول و منچسترسیتی به معنای پایان کورس قهرمانی نیست.

کورس قهرمانی لیگ برتر هنوز تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکاسل رفت و با نتیجه 0-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این پیروزی در حالی به دست آمد که لیورپول روز شنبه روبروی تاتنهام قرار گرفته و با تساوی 1-1 برابر شاگردان آنتونیو کونته متوقف شده بود. 
به این ترتیب اختلاف امتیاز این دو تیم در صدر جدول به سه امتیاز رسید و این در حالی است که تنها دو بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس باقی مانده و بسیاری باور دارند که دیگر تکلیف قهرمان این فصل مشخص شده است. 

 

1711848


گری نویل در پادکست اختصاصی خودش با اشاره به این موضوع گفت:« من باور دارم که وولوز یا وستهام این قدرت را دارند که منچسترسیتی را شوکه کنند. با توجه به مصدومیت روبن دیاز، آنها برابر تیم‌هایی قرار خواهند گرفت که می‌توانند به سیتی ضربه بزنند.» 
این ستاره سابق یونایتد با اشاره به دشواری دیدارهای پیش روی سیتی اضافه کرد:« باید بدانیم که وولوز و وستهام هر دو فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. آنها تیم‌های عجیبی هستند. سیتی باید در دیدار برابر آنها در اوج باشد. مصدومیت بازیکنان آنها به سود لیورپول است. من واقعا فکر می‌کنم که این کورس هنوز به پایان نرسیده و چیزهای بسیاری باقی مانده است. قرار نیست همه چیز به همین سادگی به آخر برسد.»
لیورپول هفته آینده با ساوتهمپتون دیدار خواهد کرد و در آخرین هفته از رقابت‌های این فصل لیگ برتر نیز روبروی ولورهمپتون قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها