کد خبر : 1823616 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:44 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض مورینیو: منتظر شنیدن توضیحات VAR هستم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به عملکرد تیم داوری در دیدار برابر فیورنتینا اعتراض کرد.

اعتراض مورینیو: منتظر شنیدن توضیحات VAR هستم

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این بازی پر از صحنه‌های جنجالی و بحث برانگیز بود. گل اول فیورنتینا روی یک ضربه پنالتی به ثمر رسید و گل دوم نیز با اشتباه خط دفاعی جالوروسی وارد دروازه شد تا آنها در فاصله 11 دقیقه پس از شروع بازی با دو گل عقب افتاده باشند. 
با این حال خطایی روی نیکو گونزالس از سوی برایان کریستانته انجام شد اما داور پنالتی اعلام نکرد و کمک داور ویدیویی نیز تصمیم گرفت که روی این صحنه دخالت نکند. 
مورینیو پس از پایان این بازی به DAZN گفت:« توضیح... ما مدت‌هاست که منتظر توضیح هستیم و هیچ توضیحی هم دریافت نکرده‌ایم. امشب باید دو موضوع توضیح داده شود. مشخصا ما پس از بازی روز پنجشنبه از نظر فیزیکی تحلیل رفته بودیم و قدرت ذهنی کافی نداشتیم اما همچنان منتظر شنیدن توضیح از سوی تیم کمک داور ویدیویی هستیم.»

 

1708348


او با اشاره به صحنه بحث برانگیز رخ داده روی گل فیورنتینا اظهار داشت:«من تصاویر را دیدم. مشخصا آنها با یکدیگر تماس داشتند اما خطا نبود. داور نزدیک بود اما پنالتی اعلام نکرد اما کمک داور ویدیویی تصمیم گرفت که روی این صحنه دخالت نکند.»
این مربی پرتغالی درباره شرایط این بازی اضافه کرد:«به جز صحنه پنالتی، فیورنتینا از ما قوی‌تر ظاهر شد و آنها ضربان بازی را به شکل متفاوتی در دست گرفتند و تمرکز زیادی هم داشتند. بنابراین شایسته کسب پیروزی بودند. مشکل این است که ما فقط درباره سه امتیاز این بازی صحبت نمی‌کنیم، بلکه درباره صحنه‌های بسیار بسیار زیادی حرف می‌زنیم که هیچ توضیحی از سوی تیم داوری برای آنها وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها