کد خبر : 1823750 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 22:03 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

حواس بازیکنان پرت شده؛

گله‌گذاری توخل؛ اوضاع هر روز سخت‌تر می‌شود

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مشکلات مالکیتی اخیر باشگاه را یکی از دلایل افت چلسی عنوان کرد.

گله‌گذاری توخل؛ اوضاع هر روز سخت‌تر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شرایطی چهارشنبه شب به مصاف لیدز می‌رود که در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط یک بار به برتری رسیده و حالا با آرسنال رده چهارمی تنها یک امتیاز فاصله دارد. توماس توخل پیش از این دیدار تغییرات مالکیت در چلسی در ماه‌های اخیر را برای این باشگاه دشوار توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد اوضاع هر چه سریع‌تر عادی شود.

توماس توخل گفت: "ما تنها باشگاهی هستیم که در حال حاضر چنین شرایط دشواری را تحمل می‌کنیم و شاید این اتفاق برای اولین بار برای یک باشگاه رخ داده باشد. این موقعیتی منحصر به‌فرد و البته واقعا چالش برانگیز برای چلسی است. البته همه امیدوارند که وضعیت به‌زودی روشن شود و به نظر گام‌هایی در مسیر درست برداشته می‌شود. خیلی وقت است که منتظر این اتفاق هستیم و ما به انرژی مثبت و فضای رقابتی در باشگاه نیاز داریم. برای پیشرفت، نهایی شدن چنین موضوعاتی بسیار مهم است.

1682563

بی تردید اتفاقات ماه‌های اخیر باعث ایجاد حواس پرتی برای بازیکنان چلسی شده است. من فکر می‌کنم هیچ دلیل برای پنهان شدن از واقعیت وجود ندارد و قطعا حواس تیم پرت شده است. اما مسئله این است که حتی اگر حواس‌مان پرت شده یا نگران باشیم و دچار محرومیت شویم، چه سطحی از خود ارائه می‌دهیم. تا زمان استراحت بازی‌های ملی عالی کار کردیم و از نظر نتیجه گیری که این اتفاقات هیچ تاثیری نداشت و حتی تقریبا اثر معکوس داشت.

اما این شرایط دیگر خیلی خیلی طولانی شده، بازیکنان می‌خواهند حس رقابت طلبی با تیم‌های دیگری داشته و بدانند فصل آینده قرار است چه اتفاقی رخ دهد. در این شرایط بازیکنی مانند آنتونی رودیگر تصمیم گرفت باشگاه را ترک کند. 

اوضاع هر روز کمی سخت‌تر می‌شود، اما هنوز کسب پیروزی غیرممکن نیست. ما همچنان به دنبال رسیدن به سطح همیشگی خود و رقابت و پیروزی در مسابقات هستیم. این ماجرا هیچ بهانه‌ای برای چلسی نبوده، اما مطمئنا یک دلیل مهم محسوب می‌شود."

دیدگاه‌ها