کد خبر : 1823764 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 23:49 | 2.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی چهار تنیسور ایرانی در تور جهانی (عکس)

۱۶ تنیسور برتر به جمع نفرات راه یافته به راند دوم تور جهانی رسیدند.

پیروزی چهار تنیسور ایرانی در تور جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال در جدول اصلی ‌پیگیری شد و‌ بازیکنان حاضر در این مرحله با حریفان خود روبه‌رو‌ شدند. 

در ادامه این رقابت‌ها بازیکنان جوان در بخش پسران با هم مسابقه دادند و با برگزاری دیدارهای باقی‌مانده راند یک جدول اصلی و در نهایت، کسری رحمانی، امیر علی قوام، محمد پارسا افسری و علیرضا گلزاد از ایران حریفان خود را شکست دادند به‌همراه بازیکنانی از کشورهای روسیه، دانمارک، هند، مراکش، قزاقستان، لهستان و تونس به راند دوم راه یافتند.

در بخش دختران نیز مشکات الزهرا صفی، فاطمه سادات زنجانی، مهرانا سلیمانی‌پور، درسا چراغی، نیلی عطفی، ماندگار فرزامی، مهیا عابدینی و هانا سلطانی به‌همراه بازیکنانی از کشورهای روسیه، هند، ترکیه، تونس، فرانسه و بلژیک به مرحله بعدی صعود کردند.

1712493

همچنین در بخش دونفره ۸ تیم موفق به حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

در پنجمین روز این مسابقات ۲۴ دیدار انجام می‌شود.

در این‌ دوره از مسابقات تنیسورهایی از کشورهای  ایران، دانمارک، هند، مراکش، قزاقستان، روسیه، لهستان، ترکیه، لبنان، تونس، فرانسه و بلژیک حضور دارند‌.

مسابقات بین المللی جوانان به‌مدت ۲ هفته و از تاریخ ۱۷ الی ۳۱ اردیبهشت ماه در‌ مجموعه ورزشی تنیس آپت استقلال برگزار می‌شود و تنیسورها در بخش انفرادی و دو‌نفره دختران و پسران به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرداوری این دوره از مسابقات بر‌عهده‌ مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

گفتنی است؛ درحالی‌که فدراسیون تنیس فاقد زمین برای برگزاری مسابقات و حتی تمرین ملی‌پوشان است، با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری اصولی و همکاری و تعامل، توانایی میزبانی از چنین تورنمنت مهم و سطح بالایی را در تهران دارد.

1712494
1712495
1712496
1712681
1712682

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها