کد خبر : 1823775 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 01:30 | 20.4K بازدید | 3 دیدگاه

استون ویلا ۱-۲ لیورپول: جرارد برای لیورپول سُر خورد!

لیورپول در دیداری خارج از خانه مقابل استون ویلا با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.

استون ویلا ۱-۲ لیورپول: جرارد برای لیورپول سُر خورد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که همچنان به دنبال زنده نگه داشتن امیدهای‌شان برای قهرمانی در لیگ برتر هستند، امشب میهمان استون ویلا بودند و علی رغم اینکه خیلی زود دروازه‌شان را باز شده دیدند اما در نهایت به پیروزی دست پیدا کردند.

استون ویلا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 3 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی ارسال لوکاس دینیه از سمت چپ بود که داگلاس لوئیز بالاتر از مدافعان لیورپول ضربه سر را زد اما آلیسون توپ را برگشت داد ولی توپ برگشتی بار دیگر مقابل داگلاس لوئیز قرار گرفت و او این بار به راحتی دروازه را باز کرد.
لیورپولی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 6 به گل تساوی رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که توپ با تعلل مدافعان استون ویلا به ژوتا رسید و او هم فن دایک را صاحب توپ کرد و پاس در عرض این مدافع هلندی را ماتیپ با یک بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

1712507

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و در حالی که هر دو تیم نمایشی هجومی داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقیقه 21، چیزی نمانده بود که روی اشتباه آلیسون، استون ویلا به گل دوم برسد اما الی واتکینز نتوانست از این فرصت استفاده کند.
دو دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر بود که دنی اینگس صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او هم راهی به چهارچوب دروازه لیورپول پیدا نکرد.
در ادامه لیورپولی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و همه چیز برای گلزنی این تیم در دقیقه 34 فراهم بود اما نبی کیتا موفق نشد پاس عالی الکساندر آرنولد را تبدیل به گل کند.
در دقایق پایانی نیمه اول هم دو تیم نمایش متعادلی داشتند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را لیورپول بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 بود که صاحب یک ضربه آزاد شدند اما شوت الکساندر آرنولد از بالای دروازه به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد فیلیپ کوتینیو با یک فرار عالی و عبور از فن دایک می توانست با آلیسون تک به تک شود اما مدافع هلندی به سرعت به عقب برگشت و مانع گلزنی او شد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و تلاش بازیکنان دو تیم برای موقعیت سازی ثمری نداشت. بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 65 لیورپول روی یک غافلگیری به گل رسید. روی یک حرکت از لوئیز دیاز از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه بود که سادیو مانه با ضربه سر کار را تمام کرد.

1712510

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و به دنبال زدن گل تساوی بود اما دفاع منسجم لیورپولی ها مانع از ایجاد موقعیت می شد.
سرانجام در دقیقه 84 بود که دنی اینگس با عبور از مدافعان لیورپول صاحب یک موقعیت عالی شد ولی واکنش تماشایی آلیسون دروازه قرمزها را نجات داد.
دو دقیقه بعد اینگس موفق شد دروازه لیورپول را باز کند اما این گل به دلیل آفساید پذیرفته نشد.
تلاش میزبان برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با پیروزی 2-1 لیورپول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها