کد خبر : 1823782 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:22 | 15.4K بازدید | 5 دیدگاه

کلوپ: لیورپول دیوانه‌وار سیتی را تعقیب می‌کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، همچنان امیدوار است که تیمش بتواند در کورس قهرمانی لیگ برتر به منچسترسیتی برسد.

کلوپ: لیورپول دیوانه‌وار سیتی را تعقیب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این تیم که هفته گذشته با تساوی برابر تاتنهام و با توجه به افزایش اختلاف امتیازش با منچسترسیتی در صدر جدول تا حدی از کورس قهرمانی عقب افتاده بود، حالا امیدوار است که شاگردان پپ گواردیولا در این مسیر امتیاز از دست بدهند، تا آنها بتوانند بار دیگر شانس قهرمانی داشته باشند. 
کلوپ پس از پایان بازی از عملکرد بازیکنانش تمجید کرده و گفت:« آنها عالی و فوق العاده بودند و از نظر روحی و ذهنی باورنکردنی ظاهر شدند. ما گلی بسیار عالی زدیم. سادیو مانه درخشان بود. اگر بازیکنان من به اندازه تیم حریف خوب نبودند، من الان راجع به موضوع کاملا متفاوتی حرف می‌زدم اما کیفیت و روحیه و شخصیت آنهاست که باعث شده حالا ما اینجا باشیم.»

 

1711710


او با اشاره به تلاش تیمش برای حضور در کورس قهرمانی اظهار داشت:« ما همچنان دیوانه‌وار به دنبال آنها هستیم. ما هیچ انرژی‌ای را هدر نمی‌دهیم برای این که صرفا امید به شکست آنها داشته باشیم. ما باید برنده شویم و این موضوع هرگز تغییر نکرده است. حالا باید به فکر ریکاوری باشیم.»
این مربی آلمانی درباره انتقال ارلینگ هالند به سیتی گفت:« او باعث می‌شود که آنها تیم بسیار بهتری باشند. هالند بازیکن خوبی است اما هرگز نباید فراموش کرد که سیتی تیمی نبوده و نخواهد بود که به خاطر حضور یک بازیکن برنده شود.»
سرمربی لیورپول با این حال اشاره‌ای به مصدومیت‌های متعدد او در دورتموند کرده و افزود:« او بارها در طول این فصل در تیمش مصدوم شده اما در هر حال وقتی آماده باشد یک هیولای واقعی است. متاسفانه باید بگویم که هالند خرید بسیار خوبی برای سیتی است.»

دیدگاه‌ها