کد خبر : 1823822 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:52 | 7.2K بازدید | 6 دیدگاه

تراکتور بدون هوادار هیچ‌چیز نیست

نریمان‌جهان: همه دلداری دادیم و عباس‌زاده ۲گل زد

کاپیتان تراکتور می‌گوید حضور هواداران تاثیر زیادی در کسب دو پیروزی خانگی اخیرشان داشته است.

نریمان‌جهان: همه دلداری دادیم و عباس‌زاده ۲گل زد

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان با اشاره به پیروزی ۳ بر ۲ تراکتور مقابل هوادار گفت: بازی سختی بود؛ دقیقه یک گل خوردیم و یک پنالتی هم از دست دادیم، اما با این حال گل زدیم. در دقیقه یک نیمه دوم باز هم گل خوردیم و بازی مساوی شد ولی بچه‌ها تلاش کردند و دو گل دیگر به ثمر رساندیم و سه بر دو بازی را بردیم.

او در مورد قضاوت داور این مسابقه عنوان کرد: فکر می‌کنم شما صحنه پنالتی را می‌گویید، داور به بازیکن ما کارت زرد نشان داد و به نظرم اصلاً اخراج مستقیم نداشت.

این بازیکن در مورد اینکه دومین بار بود با حضور هواداران تراکتور به پیروزی رسیدند، ابراز کرد: ما همیشه گفتیم تراکتور بدون هوادار هیچ‌چیز نیست و خدا را شکر بازهم با هوادارانمان بردیم. ان‌شاالله در بازی‌های آینده هم خوب کار کنیم و نتیجه بگیریم. درست است تیم تا الان نتایج خوبی نگرفته ولی امیدوارم در چند هفته آینده بتوانیم جبران کنیم.

هافبک تراکتور در مورد اینکه خطر سقوط دیگر تهدیدشان نمی‌کند، عنوان کرد: در این اواخر شرایط تیم خیلی بهتر شده و خوب بازی می‌کنیم. وقتی دو بار مقابل هواداری که در نیم‌فصل دوم نباخته بود توانستیم نتیجه را برگردانیم، نشان می‌دهد تیم بهتری می‌شویم. روی کاغذ امکان سقوط هست ولی در بازی با ذوب‌آهن کار را تمام می‌کنیم.

نریمان‌جهان در مورد دیدار با ذوب‌آهن ابراز کرد: با آقای تارتار کار کردم؛ او یک مربی با دانش است و در این چند سال این موضوع را اثبات کرده و زمانی که در گسترش با ما بود خیلی چیزها از او یاد گرفتم؛ به نظر من یکی از بهترین مربیان است و قطعا بازی با آنها در اصفهان سخت خواهد بود؛ ذوب برابر پرسپولیس خیلی خوب بازی کرده و کار راحتی نداریم.

او یادآور شد: درست است امسال شرایط ما خوب نیست ولی ما همیشه تراکتور هستیم و همیشه برای برد می‌رویم، ان‌شاالله که بتوانیم دست پر برگردیم و با یک بازی و نتیجه خیلی خوب دوباره دل هواداران را شاد کنیم.

نریمان جهان در مورد دو گلی که محمد عباس‌زاده مقابل هوادار به ثمر رساند، گفت: وقتی محمد پنالتی را از دست داد، من در زمین داد زدم که ناراحت نباش، ان‌شاالله بعدی رو می‌زنی. خودم پنالتی از دست دادم و می‌دانم چه حسی است. در رختکن هم که رفتیم خیلی ناراحت بود. ما همه به او امیدواری دادیم و گفتیم گل می‌زنی که خدا را شکر دوتا هم زد و توانست گل سه امتیازی هم به ثمر رساند؛ واقعاً خیلی خوشحالم که دو سوپر گل عالی زد.

دیدگاه‌ها