کد خبر : 1823852 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:08 | 17.7K بازدید | 5 دیدگاه

خوش‌شانسم رودریگو را در اختیار دارم

آنچلوتی: هالند در سیتی؟ با همین تیم به فینال رفته‌ایم

کارلو آنچلوتی نگران انتقال ارلینگ هالند به سیتی نیست و به بازیکنانش ایمان دارد.

آنچلوتی: هالند در سیتی؟ با همین تیم به فینال رفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست از اتلتیکو در دربی، خود را مهیای بازی با لوانته در برنابئو می کند. این بازی هم برای رئال تشریفاتی است چرا که دو هفته پیش برابر اسپانیول قهرمانی خود را قطعی کرده بود. 

1711979

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« باید در این بازی خوب بازی کنیم و ضمن حفظ ریتم خوب، پیروزی را نیز به دست بیاوریم.»

انتقال هالند به سیتی:« دوست ندارم در این رابطه حرف بزنم. هالند بازیکن بزرگی است و به یک باشگاه بزرگ نیز پیوست ولی من به مجموعه بازیکنانم اطمینان دارم. با همین بازیکنان لذت تجربه یک فینال دیگر لیگ قهرمانان نصیبم شده است.»

کامل شدن رئال با رودیگر و امباپه:« فصل که تمام شود، در این مورد صحبت خواهیم کرد. فعلا بگذارید این سه بازی باقیمانده تمام شوند. الان صحبت در مورد جذب بازیکن درست نیست. اینجا می خواهم از بازی فردا حرف بزنم. تیبو کورتوا، کریم بنزما و وینیسیوس به ترکیب بازخواهند گشت و بیایید در مورد بازی با لوانته صحبت کنیم.»

1712642

 

اگر امباپه به رئال بیاید، وینیسیوس در سمت چپ باقی خواهد ماند؟« وینی در سمت چپ راحت است و می تواند بهتر هم بشود. او باید بدون توپ تحرک بیشتری داشته باشد و از سرعت خودش بیشتر و بهتر استفاده کند. او نباید فقط روی مصاف تک به تک با مدافعان حریف فکر کند. حرکت و نفوذ در میان خطوط دفاعی حریف هم گزینه خوبی است.»

تمرکز روی بازی با لوانته یا لیورپول در فینال؟« قطعا تمرکز روی بازی فرداست و بازیکنانی که در دربی نبودند، فرصت بازی پیدا خواهند کرد ضمن اینکه باید توجه داشت که یکشنبه هم بازی دیگری داریم. فعلا به فینال فکر نمی کنم ولی روز بازی با بتیس در هفته پایانی، ترکیبی نزدیک به ترکیب مورد نظرم برای فینال را در زمین خواهیم دید.»

1712657

 

نقش پینتوس، مربی بدنساز رئال در موفقیت های این فصل، کسی که هفتمین فینال لیگ قهرمانان خود را تجربه می کند:« او یک حرفه ای بزرگ است، یکی از بهترین هایی که تا به حال داشته ام. پینتوس تجربه زیادی در این نوع مسابقات دارد و کار بدنی را به خوبی با کارهای فنی - تاکتیکی ترکیب کرده است. او دوست من و یک شخصیت متواضع و جدی است، فردی بسیار متمرکز بر جزئیات کوچک. بازیکنان به او اعتماد زیادی دارند.»
احتمال مصدومیت بازیکنان قبل از فینال:« بازیکن نباید از شرایط مسابقه خارج شود. طبیعی است که هر فوتبالیستی نیاز به استراحت دارد ولی برای اینکه به فینال در 100 درصد آمادگی برسید، باید در شرایط بازی قرار بگیرید. قبلا می گفتید آنچلوتی از سیستم چرخشی استفاده نمی کند و حالا که این کار را انجام می دهم، انگار کسی راضی نیست. باید به همه بازی برسد.»

1710905

 

روند گلزنی خوب رودریگو:« رودریگو با گذشت زمان بهتر و بهتر شد چون بازیکن بسیار بااستعدادی است. متواضع و هوشمند. او در بازی های مهم تفاوت ها را رقم زده و در مورد او فقط باید صبور بود. نمی خواهم عدد و رقم بگویم که فصل بعد چند گل خواهد زد و اهمیتی هم ندارد. فقط می گویم که خوش شانسم رودریگو را در اختیار دارم.»

دوست دارید این قهرمانی لالیگا چگونه به یاد آورده شود؟« فوق العاده بود و ما شایسته قهرمانی بودیم. ما قوی‌تر و موثرتر از بقیه کار کردیم. چیز بیشتری برای گفتن نیست. ما خوب شروع کردیم و دو مقطع سخت داشتیم، در کورنیا و بارسلونا. فراتر از آن، تیم همیشه رقابت کرد و جنگید. هیچکس نمی تواند بگوید که ما لایق قهرمانی نبودیم.»

دیدگاه‌ها