کد خبر : 1823865 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 17:19 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

مایک تایسون و اتهامی که از آن تبرئه شد

مایک تایسون، بوکسور معروف آمریکایی از اتهام حمله به یک نفر در هواپیما تبرئه شد.

مایک تایسون و اتهامی که از آن تبرئه شد

به گزارش "ورزش سه"، مایک تایسون، قهرمان سابق بوکس آمریکا به دلیل مشت زدن به یک مسافر آشفته که احتمالاً از مشروبات الکلی نیز استفاده کرده و ماه گذشته او را در هواپیما آزار داده بود، تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد گرفت. به نقل از رسانه‌های آمریکایی دادستان کالیفرنیا، مسئول بررسی این حادثه، چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

این حادثه در 20 آوریل قبل از پرواز جت بلو از سانفرانسیسکو به فلوریدا رخ داد. بوکسور 55 ساله و سابق چند دقیقه پس از سوار شدن بارها به این مسافر ضربه زده بود. دادستان واگستاف به لس آنجلس تایمز گفت که مردی 36 ساله، با وقاحت بر سر مسافرانی که سوار هواپیما می‌شدند فریاد زد. همچنین گزارش‌هایی از پرتاب یک بطری پلاستیکی آب به سمت مایک تایسون که در مقابل این مسافر نشسته بود، منتشر شد.

1540705

دادستان با بیان اینکه این پرونده مشمول عدالت کیفری نمی‌شود، گفت: "اگر طرفین بخواهند دادرسی مدنی را آغاز کنند، بدون توجه به این تصمیم می‌تواند این کار انجام شود."
دادستان در بیانیه مطبوعاتی خود گفت، نه قربانی و نه مایک تایسون نیز نمی‌خواستند که پرونده کیفری پیگیری شود. قهرمان سابق بوکس در پی این حادثه از هواپیما پیاده شده بود.

گفتنی است مایک تایسون یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های تاریخ بوکس است. جوان‌ترین قهرمان سنگین وزن جهان، در سال 1986 با 20 سال و 4 ماه. او همچنین در یک دوره، 37 مبارزه بدون شکست را پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها