کد خبر : 1823905 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:21 | 9.9K بازدید | 4 دیدگاه

پاسخ فیورنتینا به مورینیو؛ چرا جنجال به پا می‌کنی؟

باشگاه فیورنتینا به اعتراضات مورینیو بعد از دیدار برابر این تیم واکنش نشان داد.

پاسخ فیورنتینا به مورینیو؛ چرا جنجال به پا می‌کنی؟

به گزارش "ورزش سه"، رم دو شب پیش در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. این بازی پر از صحنه‌های جنجالی و بحث برانگیز بود. گل اول فیورنتینا روی یک ضربه پنالتی به ثمر رسید و گل دوم نیز با اشتباه خط دفاعی جالوروسی وارد دروازه شد تا آنها در فاصله 11 دقیقه پس از شروع بازی با دو گل عقب افتاده باشند. 
با این حال خطایی روی نیکو گونزالس از سوی برایان کریستانته انجام شد اما داور پنالتی اعلام نکرد و کمک داور ویدیویی نیز تصمیم گرفت که روی این صحنه دخالت نکند. 

مورینیو پس از پایان این بازی به DAZN گفت:"توضیح... ما مدت‌هاست که منتظر توضیح هستیم و هیچ توضیحی هم دریافت نکرده‌ایم. امشب باید دو موضوع توضیح داده شود. مشخصا ما پس از بازی روز پنج‌شنبه از نظر فیزیکی تحلیل رفته بودیم و قدرت ذهنی کافی نداشتیم اما همچنان منتظر شنیدن توضیح از سوی تیم کمک داور ویدیویی هستیم."

1712713

اظهارات ژوزه مورینیو بعد از بازی برابر فیورنتینا از سوی حریف بی‌جواب نمانده است. در همین راستا جو بارونه، مدیر فیورنتینا، در واکنش به این صحبت‌های مورینیو گفت: "این یک پنالتی بود و همه ما آن را به‌خوبی دیدیم، عملکرد فوق العاده‌ای بود و نتیجه عادلانه بود. چرا جایی که هیچ‌ بحثی وجود ندارد جنجال ایجاد کنیم؟ VAR خیلی خوب کار می‌کند، فوتبال ایتالیا یکی از الگوهای فوتبال جهان از این لحاظ است."

دیدگاه‌ها