کد خبر : 1823936 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 03:00 | 22.3K بازدید | 3 دیدگاه

کیه‌لینی: اینتر از میلان هم قوی‌تر است

جورجیو کیه‌لینی، کاپیتان باتجربه بیانکونری تایید کرد که در تابستان امسال یوونتوس را ترک می‌کند.

کیه‌لینی: اینتر از میلان هم قوی‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در شرایطی که تا دقایق پایانی از اینتر پیش بود، در نهایت 2-4 مغلوب این تیم شده و در فینال کوپا ایتالیا شکست خورد. جورجیو کیه‌لینی، مدافع باتجربه یوونتوس اعتراف کرد اینتر در این فصل تیم قدرتمندی بوده و حتی بالاتر از میلان لایق فتح اسکودتو نیز بوده است.

جورجیو کیه‌لینی گفت: "ما این 10 سال باشکوه را پشت سر گذاشتیم و من روز دوشنبه در استادیوم یوونتوس با هواداران این تیم خداحافظی خواهم کرد. من تمام تلاشم را در این باشگاه انجام داده و به‌زودی بزرگ‌ترین هوادار یوونتوس خواهم بود. بازی امشب ناامیدکننده بود، به خصوص اینتر مالکیت توپ بیشتری در اختیار داشت، اما ما نیز به اندازه کافی فرصت گلزنی داشتیم. 

1681802

اینتر در طول فصل و در مسابقات رودررو ثابت کرد تیمی قوی‌تر است و این معنی مشخصی دارد. امیدوارم عصبانیت از باخت در سه بازی از چهار دیدار مقابل اینتر به ما برای فصل آینده انگیزه فراوانی بدهد. حیف است که فصل را بعد از یک‌دهه بدون جام به پایان برسانیم، اما باید از این ناکامی به مثابه سوخت و انرژی برای فصل آینده استفاده کنیم.

با تمام احترامی که قائلم معتقدم میلان به اندازه اینتر تیم قدرتمندی نیست، اما با این حال میلان در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد. فکر می‌کنم سرمربی، بهترین فردی است که در آینده DNA موفقیت را به تیم منتقل می‌کند و یوونتوس نمی‌تواند یک فصل دیگر را نیز بدون جام به پایان برساند."

دیدگاه‌ها