کد خبر : 1823972 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:30 | 59.5K بازدید | 11 دیدگاه

پدیده یونایتد در جلد کریس رونالدو ظاهر شد (عکس)

آلخاندرو گارناچو، پدیده جوان و آرژانتینیِ منچستریونایتد یک خوشحالی مشابه با کریستیانو رونالدو از خود به‌نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، آلخاندرو گارناچو که قبل از شروع بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زیر 18 سال باشگاه انتخاب شد، در جریان پیروزی 3-1 تیم جوانان منچستر یونایتد مقابل ناتینگهام فارست در فینال جام حذفی به میدان رفت و در کنار 67492 هوادار حاضر در ورزشگاه گلزنی‌اش را جشن گرفت.

گارناچو در این بازی موفق شد از روی نقطه پنالتی برای منچستر یونایتد گلزنی کند. نکته جالب اینکه پدیده آرژانتینی بعد از گلزنی خوشحالی جالبی از خود به‌نمایش گذاشت و به‌نوعی در جلد کریستیانو رونالدو ظاهر شد. این پدیده جوان خوشحالی معروف فوق ستاره پرتغالی را مقابل هواداران حاضر انجام داد و اولدترافورد را به‌وجد آورد.
شب فوق العاده گارناچو هنگامی تکمیل شد که این آرژانتینی موفق شد روی یک حرکت فردی و عالی گل دوم منچستر یونایتد را به ثمر برساند. 

گارناچو چند هفته پیش اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان منچستر یونایتد را انجام داده بود و در دقیقه 90 دیدار برای چلسی به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. موضوعی که اشک پدر و مادر او را هم که در استادیوم حاضر بودند درآورد و خود پدیده آرژانتینی نیز بعد از آن بازی در توییتر خود نوشت: "لحظه باورنکردنی، اولین حضور من در 17 سالگی برای منچستریونایتد در لیگ برتر در تئاتر رویاها. نمی‌توانم احساسی که الان دارم را با کلمات بیان کنم، از 4 سالگی رویای این لحظه را داشتم. بچه‌ها به یاد داشته باشید، رویاها واقعاً به حقیقت می‌پیوندند."

1712844
1712845
1712846

دیدگاه‌ها