کد خبر : 1824012 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 17:33 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

نخستین راند مسابقه سرعت برگزار می‌شود

آغاز هیجان در پیست آزادی

صبح جمعه 23‌ اردیبهشت 1401 اولین مسابقه از رقابت‌های اتومبیلرانی سرعت (ریس) قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ورزش سه‌، برای نخستین‌بار‌ پس از دو سال مسابقات سرعت با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و همچنین قرار است مسابقه به‌صورت زنده از شبکه اینترنتی آنتن پخش شود.
بلیت فروشی این مسابقه هم به‌صورت آنلاین و از طریق سایت فدراسیون و‌ هم به شکل حضوری انجام می‌شود و حضور سه تا چهار‌هزارنفر تماشاگر برای این مسابقه قابل پیش بینی خواهد بود. راند اول مسابقه سرعت کشوری شامل 8 کلاس خواهد بود و طبق برنامه از ساعت 10 صبح تا 15 به طول خواهد انجامید. ضمنا حدود 80 راننده از استان‌های مختلف در این مسابقه شرکت خواهند کرد که اکثریت قریب به اتفاق آنها در روز تایم گیری نیز حضور داشتند. 

1712897


بر‌اساس برنامه ریزی انجام شده شرکت کنندگان در کلاس‌های 206 مقدماتی، پراید (اختصاصی)، بی پی، 206 (اختصاصی)، پراید جی تی، 1600 جی تی، 2000 جی تی و توربو با هم رقابت خواهند کرد و قهرمانان نامداری مثل نادر جعفری، شروین یگانه، اشکان مسگرها، محمد مهری، پژمان پاکزاد، آرش خامنه و... به گرمای این رقابت خواهند افزود. 
در روز تایم گیری نیز شروین یگانه عملکرد هیجان انگیزی داشت و موفق شد در سه کلاس بهترین زمان را ثبت کند. 
کمیته مسابقات ریس (سرعت) قصد دارد پس از چند سال، مسابقات این فصل را به‌صورت کامل و با انجام 6 راند برگزار کند که این خبر مهم و خوشحال کننده‌ای برای اهالی این ورزش خواهد بود. 
راند اول مسابقات ریس به‌نوعی آغاز فصل انواع رقابت‌های موتور اسپرت ایران نیز تلقی می‌شود و تقویم دیگر مسابقات مثل درگ و دریفت نیز به جریان خواهد افتاد. 

دیدگاه‌ها