کد خبر : 1824032 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 22:34 | 25.7K بازدید | 11 دیدگاه

پایان کار روانخواه؛

انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی سایپا

مدیران باشگاه سایپا حمید درخشان را به‌عنوان سرمربی جدید نارنجی‌پوشان تهرانی معرفی کردند.

انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی سایپا

به گزارش "ورزش سه"، سایپا که فصل گذشته برای اولین مرتبه از لیگ برتر به دسته پایین‌تر سقوط کرد با شروع فصل جدید نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد تا حالا برای دومین مرتبه طی فصل تصمیم به تغییر سرمربی بگیرد.


امید روانخواه که سال گذشته با بادران در هفته پایانی و به دلیل تفاضل گل از صعود به لیگ برتر بازماند، شروع خوبی در سایپا داشت. هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم هم برای امید روانخواه در سایپا خوب پیش رفت و او توانست طی 4 هفته به سه پیروزی برابر استقلال خوزستان، ویستا توربین و قشقایی شیراز دست پیدا کند، اما در ادامه این تیم به دلیل برخی مشکلات نظیر عملکرد داوران که کادر فنی سایپا تاکید زیادی روی آن داشت، نتوانست روند خوب خود را حفظ کند و پس از شکست مقابل ملوان بندرانزلی امید روانخواه که دست مدیران باشگاه را برای انتخاب سرمربی جدید بازگشته بود، عملا از رفتن گفت تا مدیران باشگاه که یک هفته قبل‌تر با استعفای او مخالفت کرده بودند، درنهایت برای انتخاب جانشین او اقدام کنند.

یکی از نکات عجیب پیرامون سایپا طی هفته‌های اخیر 10 نفره شدن آنها در 4 بازی اخیر بود و در مقابل موان هم امید روانخواه بین دو نیمه مهرداد طهماسبی را از دست داد تا کار سختی برای ادامه کار در ورزشگاه سیروس قایقران داشته باشد.
حمید درخشان گزینه‌‎ای است که مدیران جدید سایپا برای هدایت این تیم طی 5 هفته باقی مانده برگزیده‌اند؛ مربی باتجربه‌ای که آخرین حضور او به عنوان سرمربی در تیم نفت مسجد سلیمان بوده و حالا چالش جدیدی را پذیرفته است.

سایپا که با 34 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد، طی 5 هفته باقی مانده مسابقات لیگ دسته اول باید به ترتیب با شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی، آرمان گهر، رایکا و شهرداری همدان مصاف بدهد.

دیدگاه‌ها