کد خبر : 1824044 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 01:00 | 27.5K بازدید | 9 دیدگاه

فقط کونته می‌توانست ترمز ستاره‌ تیمش را بکشد!

سون، ترسناک‌تر از هر زمان دیگری (عکس)

ستاره کره‌ای تاتنهام در تعقیب آقای گل لیگ جزیره و البته رساندن تیمش به UCL بی‌وقفه گل می‌زند و گل می‌سازد.

سون، ترسناک‌تر از هر زمان دیگری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام امشب با درخشش دو مهاجم خود نسخه آرسنال را خیلی زود پیچید تا امیدش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را با کم کردن فاصله به یک امتیاز، بیشتر کند.
سون هیونگ مین در ادامه روزهای خوبش، ستاره دربی لندن بود. او در این بازی، یک تنه همه کار کرد؛ پنالتی گرفت، باعث اخراج یک بازیکن حریف شد و در اوایل نیمه دوم گل سوم تیمش را وارد دروازه رمزدیل کرد تا احتمال کامبک آرسنال را به حداقل برساند.

1712937

این بیست و یکمین گل سون در فصل جاری بود. او تمامی این گل ها را در جریان بازی به ثمر رسانده و مثل بازی امشب پنالتی های تاتنهام را هری کین زده است. ستاره کره‌ای تاتنهام تنها یک گل کمتر از محمد صلاح (آقای گل فعلی لیگ جزیره) به ثمر رسانده است. تعداد گل های او در مجموع 91 است و سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه انگلیسی به حساب می آید.

1712939

گل اول تاتنهام روی پنالتی به ثمر رسید که سون هیونگ مین آن را گرفت. این مهاجم 29 ساله که حسابی روی مخ راب هولدینگ رفته بود، شخصا چهار خطا از این بازیکن گرفت که دو خطا با کارت زرد و در نتیجه اخراج مدافع آرسنال همراه بود. شب رویایی ستاره تاتنهام با گلی که در دومین دقیقه از نیمه دوم تکمیل شد اما تعویض دقیقه 71 کونته کمی شرایط را ملتهب کرد.

1712936

مهاجم تاتنهام با توجه به رقابت نزدیک آقای گلی‌اش با صلاح در تلاش بود تا دومین گل خود را در بازی امشب به ثمر رسانده و تعداد گل هایش را با این مهاجم مصری برابر کند. تصمیم کونته برای تعویض سون به این دلیل باعث ناراحتی این بازیکن شد. زننده گل سوم تاتنهام غرولند کنان زمین بازی را ترک کرد و هم تیمی هایش روی نیمکت در تلاش بودند تا او را آرام کنند. او با این رفتار نشان داد که برای کسب عنوان ارزشمند آقای گلی لیگ جزیره، ترسناک تر از همیشه است، چه در داخل محوطه جریمه و چه روی نیمکت!

دیدگاه‌ها