کد خبر : 1824049 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 03:30 | 31.7K بازدید | 8 دیدگاه

کونته: آرتتا خیلی غر می‌زند!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، پس از پیروزی 3-0 در دربی لندن به میکل آرتتا توصیه کرد که بیشتر روی کارش تمرکز و کمتر اعتراض کند.

کونته: آرتتا خیلی غر می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کونته که به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند، امشب موفق شدند با گل های هری کین (دو گل) و سون هیونگ مین، آرسنال را شکست بدهند و در فاصله دو هفته تا پایان فصل، فاصله با رقیب همشهری را به یک امتیاز کاهش بدهند. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که آرسنال از دقیقه 34 با اخراج راب هولدینگ 10 نفره شد.
با توجه به اینکه تاتنهام در دو دیدار باقی مانده با برنلی و نوریچ روبرو خواهد شد و آرسنال با نیوکاسل و اورتون، شانس شاگردان کونته برای کسب سهمیه بیشتر به نظر می رسد.
این سرمربی ایتالیایی در پایان بازی، آرتتا را به خاطر کاری که در آرسنال انجام داد، تقدیر کرد اما به او توصیه کرد که کمتر در مورد شرایط مختلف شکایت کند.

1712954

کونته گفت:" میکل آرتتا واقعا مربی خوبی است. او کارش را تازه آغاز کرده و من می شنوم که او زیاد غر می زند. او باید بیشتر روی تیمش تمرکز داشته باشد، نه اینکه دائما گله و شکایت کند زیرا او تازه کارش را شروع کرده است. او باید آرام باشد و تلاش کند که به کارش ادامه بدهد.
کارت قرمز واضح بود. آیا بعد از دیدار مقابل لیورپول یادتان می‌آید که چیزی درمورد فابینیو و خطاهای دیگر گفته باشم؟ نه. اگر توصیه من را بپذیرد، اتفاق خوبی است؛ در غیر این صورت، اهمیتی برای من ندارد. شنیدن شکایت یک مربی به دفعات زیاد خوب نیست.
او در مورد برنامه بازی های تیمش شکایت داشت، در حالی که آرسنال فقط با یک مورد ابتلا به کرونا، بازی هایش به شکلی باورنکردنی به تعویق افتاده بود.
اکنون ما برای بازی ساعت 12 ظهر روز یکشنبه آماده می شویم و آنها تا دوشنبه بازی ندارند. ما نمی توانیم همیشه شکایت کنیم."

دیدگاه‌ها