کد خبر : 1824055 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 10:18 | 31.9K بازدید | 10 دیدگاه

برخلاف اتلتیکو؛ لوانته برای رئال تونل افتخار زد (عکس)

بازیکنان تیم لوانته پیش از بازی برابر رئال مادرید برای قهرمان لالیگا تونل افتخار زدند.

برخلاف اتلتیکو؛ لوانته برای رئال تونل افتخار زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگا به مصاف لوانته رفت و با نتیجه 6-0 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
شاگردان کارلو آنچلوتی دو هفته قبل و پس از پیروزی 4-0 برابر اسپانیول موفق شدند قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل لیگ اسپانیا را قطعی کنند. 
آنها یک هفته پس از قطعی شدن این قهرمانی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید، رقیب همشهری خودشان، رفتند تا اولین بازی به عنوان قهرمان لالیگا را انجام دهند. 
بازیکنان اتلتیکو حاضر به ادای احترام به این تیم و زدن تونل افتخار معروف برای آنها نشدند، این در حالی بود که پیش از آن نیز با انتشار بیانیه‌ای موضع خودشان را در این مورد مطرح کرده و مدعی شدند که انجام چنین کاری برابر رقیب قدیمی نوعی تحقیر برای آن‌ها به حساب می‌آید. 

 

1712968


با این حال لوانته چنین نظری نداشت و آنها پیش از شروع بازی شب گذشته تونلی برای بازیکنان رئال مادرید ترتیب دادند و به تشویق قهرمان لالیگا پیش از ورود به زمین پرداختند تا به نوعی به آنها ادای احترام کرده باشند. 
هواداران رئال مادرید که برای تماشای این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حاضر شده بودند بسیار از این اقدام تیم حریف استقبال کرده و آنها را مورد تشویق خودشان قرار دادند. 
هرچند در نهایت شرایط به سود لوانته پیش نرفت و آنها با دریافت شش گل در  این بازی نه تنها شکست سنگینی را متحمل شدند، بلکه سقوط‌شان از رقابت‌های این فصل لالیگا به دسته پایین‌تر قطعی شد.

دیدگاه‌ها